Angļu valodas un dabaszinību integrētas programmas izstrāde 1. klases skolēniem
Author
Griņevska, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba pētijums ir vērsts uz to, lai veidotu angļu valodas un dabaszinības integrētu mācību programmu. Mācību satura un valodas teorētiskais pamatojums bija izpētīts un uz tā pamata tika izveidots integrētās mācību programmas plāns. Programmas izstrādei tika iesaistīti gan Latvijas, gan Apvienotās Karalistes mācību grāmatas dabaszinību apgūvei Latvijā. Integrētā mācību programma 1. klasei bija izstrādāta un izpētīta. Tika izmantotas sekojošas datu vākšanas metodes: stundas novērošana, piezīmes darba procesa laikā un ekspertu intervijas. Pētījumā bija noteikti programmas trūkumi, un tā bija grozīta un izlabota. Jauna programma tika novērtēta izmantojot intervijas ar skolotājiem un skolēnu aptaujas. Integrētās valodas un satura programmas projektēšanas process sevī apvieno studentu interešu apzināšanu un programmas mērķu īstenošanu. The research of the Master’s Paper was made to explore how to design English and science integrated learning programme. The theoretical background of teaching content and language was explored and the plan for designing the integrated programme was formed. The course books for teaching science and the authentic materials from UK for Grade1 students from Latvia were explored. The Programme 1 for integrated English and science learning was designed and explored by means of lesson observation, field notes and expert interview. The disadvantages of the programme were defined and it was transferred into Programme 2, which was evaluated by the teachers and students by means of interviews and questionnaires. Designing the integrated language and content programme combines the exploring the students’ interests and the aims of the programme.