Angļu valodas mēnesis skolēnu pozitīvas attieksmes veicināšanai pret angļu valodu un tās kultūru 1. – 4. klasēs
Author
Stoka, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā diplomdarbā tiek analizēts, kā studentu pozitīvā attieksme pret angļu valodu un tās kultūru var tikt sekmēta angļu valodas mēneša ietvaros pamatskolas 1.- 4. klasēs, iekļaujot tādas aktivitātes kā angļu dziesmu konkurss, angļu pēcpusdienu ar izklaidēm un mācību scenārijiem, spēlēm un lomu spēļu aktivitātēm, dzejas konkursiem utt. Kvantitatīvie (1.- 4. klašu skolēnu aizpildītas anketas, n = 342) un kvalitatīvie dati (intervijas ar 2 skolotājiem un 1 administrācijas pārstāvi no skolas), kā arī novērojumi 2015. gada februārī Ziemeļvalstu ģimnāzijā veido pētniecības bāzi. Pētījuma rezultāti parādīja, ka šādu aktivitāšu laikā skolēni ne tikai mācās saskaņā ar mācību programmu, bet arī iesaistās mācību procesā kā aktīvi dalībnieki, papildus mācību programmas aktivitātes apvienojot ar saviem hobijiem. Šādi pasākumi ļauj skolēniem parādīt savu radošumu un talantus, iegūt jaunas zināšanas par valodu un kultūru. This Diploma Paper analyses how students’ positive attitude towards the English language and its culture can be promoted within the English Language Month in Forms 1 – 4 including such activities as English song contest, English lunch with an entertaining and learning scenario, games and role-play activities, rhyme contests etc. The study consists of quantitative (feedback questionnaires filled in by pupils of Forms 1- 4, n = 342) and qualitative data (interviews with 2 teachers and 1 administration representative of the school) as well as observation of events was held at Grammar School of Nordic Languages in February 2015. The research results showed that during such activities students not only learned the material according to the curriculum, but got involved as active participants in the learning process, extra curriculum activities and combined learning with their hobbies. Such activities allow students to express their creativeness, their talents and provide new knowledge about the language and culture at the same time.