Ritma nodrošinājums bērna labizjūtai pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Veikšāne, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Miķelsone, Ilze
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Ritma nodrošinājums bērna labizjūtai pirmsskolas izglītības iestādē”
mērķis
-
izpētīt ritma nodrošinājumu pirmsskolas izglītības
iestādē bērna labizjūtai. Tika
noteikti ritma elementi un ritma nosacījumi, kas veicina bērna labizjūtas attīstību pirmsskolas
izglītības iestādē.
Maģistra darba ietvaros tika veiks gadījuma pētījums Rīgas Valdorfskolas pirmsskolas
4.grupā un kā datu vākša
nas metodes izmantota novērošana un eksperta intervija. Tika
analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra par ritmu pirmsskolas izglītības iestādē.
Pētījuma ietvaros tika novērotas 105 dažādas epizodes un 79 no tām liecina par
veiksmīgu ritma nodrošinājumu
, kas pilnveido bērna labizjūtu pirmsskolas izglītības iestādē.
Tika apkopoti pētījumā iegūtie dati un izstrādāti ieteikumi bērna labizjūtas
nodrošināšanai pirmsskolas izglītības iestādē. 3
ANNOTATION
The aim of the master paper
“
The Rhythm of the child’s wellbeing provision in the
pre
-
school education institution” is to explore the ways
how the rhythm
support contributes to
the well
being of the child in the pre
-
school education institution. The elements and conditions
of the rhythm were identified that would promote the
development of the child’s well
being in
the pre
-
school education inst
itution.
Within the framework of the master thesis a case study was conducted at the 4
th
pre
-
school group of the Waldorf School in Riga using the observation and the expert interview as
the methods of the data collection. As well as, scientific and
methodical literature on the
subject of the usage of rhythm in the pre
-
school educational institutions was analyzed.
During the research and the observation of 105 various episodes of rhythm usage 79
cases were identified that show the successful usage of
rhythm in supporting the child’s
wellbeing in the pre
-
school education institution.
The research data was collected and the suggestions
for the support of child’s
well
being in the pre
-
school education institution were developed and presented.