Vadības sistēmu loma pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā ilgtspējas nodrošināšanā
Author
Frišenbrūdere, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Goldšteins, Aivars
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Vadības sistēmu loma pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā ilgtspējas nodrošināšanā. Maģistra darbs ir uzrakstīts latviešu valodu uz 71 lapas, satur 28 attēlus, 9 tabulas, 40 literatūras avotus, 5 pielikumus.
Darbā tika veikta pakalpojuma sniegšanas uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmas analīze. Darba gaitā tika novērtēta klienta servisa darbības kvalitāte, izmantojot SERVQUAL aptaujas modeli un izmantojot Somijas 5 baļļu metodi, slodzes galveno rādītāju metodi, darbinieku aptauju un aprēķinot rekomendējamā smaguma celšanas limitu, tika veikta darbinieku darba vides apstākļu novērtēšana. Atbilstoši iegūtajiem rezultātiem tika izstrādāti secinājumi un sagatavotas praktiskās rekomendācijas uzņēmuma darbības ilgtspējas uzlabošanai. The role of management systems to provide sustainability in service providing company. Master’s thesis is written in Latvian and consists of 71 pages, 28 figures, 9 tables, 40 references, 5 appendices.
Thesis contains analyze of the quality management system in service providing company. To assess service quality Servqual survey was used and in order to understand employees working conditions Finnish five-point method, Key indicator method, Revised NIOSH Lifting Equation and employee survey was used. According to the results obtained conclusions and practical recommendations to improve the company's sustainability was made.