Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrovskis, Antonsen_US
dc.contributor.authorKuzina, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:36Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:36Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46972en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29582
dc.description.abstractŠī diplomdarba tēmas aktualitātes pamatojums ir tāds, ka pastāv vairāki faktori, kas kavē starptautiskā biznesa attīstību. Lai atrisinātu šo problēmu, ir vajadzīgi jauni ekonomiskie mehānismi, viens no kuriem ir franšīze, kas ļauj palielināt rentabilitāti. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot franšīzes attīstības iespējas, apskatīt franšīzes ietekmējošus faktorus, kā arī analizēt franšīzes izdevigumu Latvijā uz veiksmīgas ārzemju un Latvijas franšīzes piemēra. Diplomdarbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā ir izpētīti franšīzes teorētiskie aspekti un franšīzes kā starptautiskā biznesa iespējas, otrajā ir apskatīti franšīzes ietekmējošie faktori un trešajā tiek izanalizēti veiksmīgas ārzemju un Latvijas franšīzes piemēri: McDonald`s un Stenders. Autore darba beigās apkopoja secinājumus un izstrādāja priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidei.en_US
dc.description.abstractActuality of thesis theme's justification is that there are several factors, which prevents development of international business. To solve this problem, are required new economic mechanisms and one of them is franchise which allow to increase rentability. Aim of thesis is to find out franchise development abilities, consider factors influencing the franchise, also analyze franchise benefits in Latvia on example of successful foreign and Latvian franchise. Thesis consists of 3 parts, the first examines the theoretical aspects of the franchise and the franchise as an international business opportunity, the second is inspect of franchise influencing factors and the third is analysis of successful examples of foreign and Latvian franchise: McDonald’s and Stenders. In the end of the Thesis, author made a conclusion and developed offerings of company’s performance improvement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectfranšīzeen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectkultūraen_US
dc.subjectMcDonald`s franšīzeen_US
dc.subjectStenders franšīzeen_US
dc.titleVeiksmīgas ārzemju un Latvijas franšīzes piemērs un analīzeen_US
dc.title.alternativeSuccessful Foreign and Latvian Example of Franchise and Analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record