Uzņēmuma „Mākslas Vēstniecība” elektroniskās komercijas sistēmas pilnveidošana
Author
Legzdiņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Baļčūne, Ilze
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir Uzņēmuma „Mākslas Vēstniecība” elektroniskās komercijas sistēmas pilnveidošana. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus sistēmas darbības funkcionalitātes un grafiskās vides uzlabošanai. Mērķa sasniegšanai, bija nepieciešams veikt rūpīgu uzņēmuma un sistēmas izpēti.
Darba pirmajā nodaļā izklāstīts uzņēmuma raksturojums ar detalizētu uzņēmuma aprakstu, uzņēmuma mikrovides analīzi, kā pamatā izmantota SVID (Stipro un vājo pušu, iespēju un draudu analīze) un Piecu konkurences spēku modelis, kā arī saimnieciskās un finanšu darbības raksturojums. Otrā nodaļa sastāv no uzņēmumā ieviestās informācijas sistēmas apraksta, kas sīkāk raksturots pēc sistēmas funkcionālajām, nefunkcionālajām un datu prasībām un sistēmas lietotāju grupām. Trešajā nodaļā, autors, raksturo sistēmas lapu tipus. Lapu uzbūves attēlošanai tiek izmantoti autora veidoti lapu maketi, kas sniedz ne tikai vietnes struktūras iezīmes, bet arī ļoti uzskatāmi parāda vietnē esošos satura elementus, navigācijas un citu rīku izkārtojumu. Darba ceturtajā nodaļā uzskaitītas sistēmas darbības kļūdas vietnes publiskajā un administrācijas lapā. Darba piektajā nodaļā apkopoti autora izstrādātie priekšlikumi sistēmas uzlabošanai. Daži no priekšlikumiem izstrādāti pamatojoties uz ceturtajā nodaļā minētajām sistēmas darbības kļūdām un nepilnībām. The topic of this diploma thesis is Improvement of an electronic commerce system for a company “Art Embassy”. The objective is to develop proposals for system functionality and graphical environment as well as visual improvement. To reach this objective, it was necessary to conduct a thorough study of the company and the operational system.
The first chapter presents a description of the company with a detailed overlook of the company's micro-analysis, based on the use of SWOT and Porters 5 competitive forces model, as well as the economic and financial performance indicators. The second chapter consists of a description of information systems used by the company and later is described in more detail using the system functional, non-functional and data requirements and systems users. The third chapter analyzes several types of system pages. To have a clear visual understanding of the web page, author has designed page layout models, providing not only the structure of the site features, but also very clearly showing the existing website content elements and page navigation. The fourth chapter lists errors and malfunctions of the website available to the public as well as possible, previously encountered errors within the site's administration. The fifth chapter summarizes the author's proposals for improving the system. Some of the proposals are based on the fourth chapter where existing system malfunctions and failures were named.