• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA "MY FITNESS" pozīcijas Rīgas sporta klubu tirgū un nākotnes perspektīvas .

Thumbnail
View/Open
303-47477-Ozolina_Arta_ao11032.pdf (783.7Kb)
Author
Ozoliņa, Arta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Pēdējo 25 gadu laikā Rīgā ir izveidoti daudzi sporta klubi, kas ir sekmējis sīvas konkurences izveidošanos šajā jomā. Tas ir sekmējis sporta klubu attīstību un pakalpojumu piedāvājuma paplašināšanai. Pieaugot piedāvājumam, patērētāji ir kļuvuši prasīgāki, tāpēc ir būtiski izvērtēt uzņēmumu darbības efekivitāti, pozīciju tirgū konkurentu starpā un apzināties nākotnes iespējas, lai pozīcijas saglabātu vai uzlabotu. Bakalaura darba mērķis ir, izvērtējot SIA „My Fitness” fitnesa klubu darību un pakalpojumus un analizējot uzņēmuma pozīciju konkurentu starpā, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai. Darba galvenie uzdevumi: •Izpētīt uzņēmuma „My Fitness” darbību, pozīciju un iespējas; •Izpētīt lielāko konkurentu darbību; •Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidei. Darbs sastāv no 86 lapaspusēm, 14 attēliem, 2 tabulām un 2 pielikumiem.
 
Over the past 25 years there have been many sports clubs created in Riga that have contributed the establishment of tough competition in this field. This has premoted the development of sports clubs and expansion of services offered. With increasing supply, consumers have become more demanding so it is essential to evaluate the business operating efficiency, market position among competitors and to realize future opportunities to maintain or improve positions. The aim of Bachelor thesis is to develop proposals for improving the operation of the company by evaluating the operation of “My Fitness” Ltd sportsclubs and analyzing the company’s position among competitors. Main tasks are: •Exploring the company’s “My Fitness” business activities, market position and oppirtunities; •Explore the actions of largest competitors; •Develop proposals for development of company’s operation. Bachelor thesis consist of 86 pages, 14 images, 2 tables and 2 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29614
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV