Sponsorēšana kā mārketinga komunikācijas veids uzņēmumā BIGBANK AS.
Author
Bērziņa, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Sponsorēšana kā mārketinga komunikācijas veids uzņēmumā BIGBANK AS” mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par sponsorēšanu kā mārketinga komunikācijas veidu, kā arī uz eksperta intervijas un aptaujas rezultātiem, veikt uzņēmumā BIGBANK AS realizēto un plānoto sponsorēšanas projektu komunikatīvo analīzi un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma projektu uzlabošanai un to sekmīgai realizācijai turpmāk.
Darba rezultātā tika secināts, ka uzņēmums BIGBANK AS 2014. gadā ir realizējis vairākus veiksmīgus sponsorēšanas projektus, kuru atkārtota īstenošana 2015. gadā varētu sniegt potenciālu ieguvumu uzņēmuma popularizēšanā un zīmola atpazīstamības veicināšanā.
Darbā ir 69 lappuses, 4 tabulas, 12 attēli un 4 pielikumi. The goal of bachelor thesis "Sponsorship as a marketing communication tool for Bigbank JSC" is to perform communicative analysis for company’s implemented and planned sponsorship projects based on the theoretic materials, expert interview and survey results as well as come up with proposals for the improvement of sponsorship projects and its successful implementation in the future.
In a result, author came to the conclusion that the company BIGBANK JSC in 2014 has implemented several successful sponsorship projects that are planned to re-launch in 2015 as well. Re-implementions of those projects could provide potential benefits of the company's promotion and brand awareness.
This bachelor thesis consists of 69 pages, 4 tables, 12 pictures and 4 appendices.