dc.contributor.advisor | Šalkovska, Jeļena | en_US |
dc.contributor.author | Sārmiņš, Dāvis | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-06T01:08:46Z | |
dc.date.available | 2015-07-06T01:08:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 47627 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29634 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma "Google Adwords kā viena no interneta mārketinga instrumentiem izmantošanas iespējas uzņēmumā SIA "Sārmi4"
Mūsdienās uz saimniecisku darbību orientētam uzņēmuma vienmēr būs nepieciešamība savu produktu virzīt konkurences apstākļos. Izņēmums varētu būt vienīgi monopola uzņēmumi. Sakarā ar interneta attīstību un lietotāju skaita straujo pieaugumu, tas ir kanāls ar kura palīdzību var sasniegt ļoti plašu mērķauditoriju, par salīdzinoši zemām izmaksām. Interneta mārketinga instrumenti ar kuriem sasniegt šo auditoriju arī ir pietiekami daudz un katrs ar savām īpašībām. Par cik reklāma internetā vēl ar vien attīstās, tad rodas jautājums, kādu komunikāciju internetā veidot un kādus interneta mārketinga instrumentus izvēlēties. Arī šajā darbā apskatītajam uzņēmumam SIA "Sārmi" pastāv šī problēma, kā virzīt savu produktu un zīmolu internetā. Konkrētāk uzņēmums vēlas uzzināt kā efektīvi piesaistīt klientus savam interneta veikalam.
Šī darba mērķis tādēļ ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par interneta mārketinga instrumentiem un uz interneta lietotāju aptaujas rezultātiem par Google Adwords, izveidot Google Adwords kampaņu uzņēmumam SIA "Sārmi4", novērtēt to komunikatīvo efektivitāti, ka arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma SIA "Sārmi4" izmantoto interneta mārketinga instrumentu pilnveidošanai.
Pētījuma periods - no 2014. gada līdz 2015. gada maijam. Darba apjoms ir 92 lpp., tajā ir 23 attēli, 3 tabulas un 2 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 47 nosaukumi. | en_US |
dc.description.abstract | Bachelor thesis subject Google Adwords as one of internet marketing tools implementation possibilities in company SIA "Sārmi4"
Nowadays a company that is business orientated will always need to promote their product. Because of the growing competition. Exceptions could only be monopoly companies. Because of internet development and internet user growth the internet is a channel through which a company can reach wast audiences. For relatively low costs. Internet marketing tools for reaching this audience also more than few and differ each from another with their specifics. Because internet advertising is still in development, then the question is what communication methods to use and what internet marketing tools to choose. The company which is accessed in this thesis, SIA "Sārmi4" also faces this problem. How to promote their product and brand online. To be more specific the company desires to learn how to effectively attract clients for their online shop.
Therefore the goal for this thesis is, based on knowledge gained from the theoretical literature, the internet user poll about Google Adwords, to create Google Adwords campaign for the company SIA "Sārmi4". And assess its communicative effectiveness as well as give proposals for the company SIA "Sārmi4" about the internet marketing tools being used.
Research period is from year 2014 until May of 2015. The thesis consists of 92 pages and contains 23 images, 3 tables and 2 attachments. Used literature contains 47 titles. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.subject | interneta mārketings | en_US |
dc.subject | interneta veikals | en_US |
dc.subject | mājaslapas optimizācija | en_US |
dc.subject | interneta mārketinga komunikācijas instrumenti | en_US |
dc.subject | Google Adwords | en_US |
dc.title | Google Adwords kā viena no interneta mārketinga instrumentiem izmantošanas iespējas uzņēmumā SIA "Sārmi4". | en_US |
dc.title.alternative | Google Adwords as one of marketing tools implementation possibilities in company SIA "Sarmi4". | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |