Show simple item record

dc.contributor.advisorKurpniece, Rozannaen_US
dc.contributor.authorSokolova, Aļinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:29Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:29Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47905en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29779
dc.description.abstractDarbā tiek izpētīts leksiskās semantikas aspekts Prāgas pilsētas reklāmas tēla veidošanā, pamatojoties uz tūrismam veltīto mājas lapu materiāliem krievu un čehu valodās. Darba mērķis ir Prāgas pilsētas reklāmas tēla apraksts, kas tiek analizēts tūrismam veltītajās interneta vietnēs un atklāt leksiskās semantikas rīkus Prāgas tēla veidošanās reklāmā interneta vidē tūrismam veltītajās interneta vietnēs. Autore veic salīdzinošu leksiskās semantikas instrumentu analīzi, lai atklātu Prāgas reklāmas tēlu. Darbs sastāv no sekojošām daļām: ievads, teorētiskā un analītiskā daļas, teorētiskās un praktiskās daļu secinājums, noslēguma daļa un literatūras saraksts. Pirmajā daļā tiek iezīmēti galvenie teorētiskie jautājumi, kas nepieciešami, lai veiktu šādu pētījumu; otrajā daļā, saskaņā ar uzstādītiem uzdevumiem, tiek identificētas pilsētas tēla īpašības un tiek iezīmēti atslēgvārdi, kas veido šo pilsētas tēlu. Pētījums var būt interesants filologiem, kas nodarbojas ar līdzīgu jautājumu izpēti, kā arī lasītājiem, kam interesē šis jautājums.en_US
dc.description.abstractThe work is devoted to the lexicosemantic aspects of the formation of an image of Prague on the basis of materials of touristic web sites in Russian and Czech languages. The aim of the work is a to describe of the image of Prague based on the materials of special web sites, as well as to display lexical and semantic funds involved in the formation of an image of Prague as a tourist city. The author makes a comparative analysis of the lexicosemantics tools in order to create advertising image of Prague. The work includes the following sections: introduction, theoretical and analytical chapters, sub-conclusions of theoretical and practical chapters, general conclusion and list of references. The first chapter outlines the basic theoretical issues required for the study, the second chapter, in accordance with the tasks, reveals peculiarities of the advertising image of the Prague and identifies keywords of characteristics of an image of the city. The study might be interesting to philologists who deal with similar issues, as well as to all readers who are interested in this field.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectобраз городаen_US
dc.subjectрекламный образen_US
dc.subjectтуристические сайты.en_US
dc.titlePrāgas tēls tūrisma reklāmas tīmekļa vietnēs krievu un čehu valodā. Leksiski semantiskais aspekts.en_US
dc.title.alternativeThe Image of Prague in the Tourism Advertising Sites in the Russian and Czech Languages: The Lexical-Semantic Aspect.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record