Show simple item record

dc.contributor.advisorBlumberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorBergmanis, Rihardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:34Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48565en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29800
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir svešvalodu apguve. Tajā tiek attēlotas mnemotehniku pielietošanas iespējas vācu valodas grāmatu uzdevumos kā efektīvs vārdu krājuma paplašināšanas veids. Mnemotehnika ir uz skaņām, asociatīvi veidotām vizualizācijām, vārdu savienojumiem balstīta informācijas iegaumēšanas metode, kas ātri tiek saglabāta ilglaicīgajā atmiņā. Tika izstrādāts pētījums, kura mērķis ir atspoguļot mnemotehnikas efektivitāti vācu valodā iesācējiem, izmantojot grāmatas, kas atbilst A1 līdz A2 svešvalodu apguves līmenim. Pētījuma rezultāti rāda, ka mnemotehnikas mācību grāmatās netiek lietotas tieši zem šī jēdziena, bet tā parādās vizuālajos attēlos un uzdevumos, kuros tās var tikt pielietotas. Noslēgumā tika secināts, ka lielākoties tiek pielietotas atslēgvārdu metodes un tehnikas ar asociatīvajiem savienojumiem.en_US
dc.description.abstractThe topic of bachelor thesis is foreign language learning. It depicts different possible uses of mnemotechnics in exercises of learning materials as an effective way to expand the vocabulary. Mnemotechnic is a method of memorising information that is based on sounds, associatively formed visualisations, word combinations and is quickly preserved in the long-term memory. A research was developed with a goal to reflect the effectiveness of mnemotechnics for beginners of german language through the analysis of learning materials corresponding to levels A1 and A2 of foreign language learning. The results of the research show that mnemotechnics are not used under this name, but they appear in visual images, exercises in which they can be used. It was concluded that keyword methods and techniques with associative connections were used the most.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectmnemotehnikaen_US
dc.subjectatmiņaen_US
dc.subjectiegaumēšanaen_US
dc.subjectvārdu krājumsen_US
dc.subjectsvešvalodu apguveen_US
dc.titleVārdu krājuma apguve un mnemotiskās tehnikas vārdu mācīšanās procesā ar uzsvaru uz vācu valoda kā svešvalodaen_US
dc.title.alternativeVocabulary Acquisition and Mnemonic Techniques in Word Learning Process With Focus on German as a Foreign Languageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record