Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorVoičikova, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:38Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:38Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48759en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29826
dc.description.abstractMūsdienās reklāmraksti tiek izmantoti kā reklamēšanas veids, tiem ir īpaša struktūra un specifiskas iezīmes, kuru mērķis ir pārliecināt lasītājus iegādāties preci vai pakalpojumu. Izmantojot žanra analīzi, tika analizēta reklāmrakstu teksta struktūra. Teksta iekšējās iezīmes un pragmatiskās iezīmes arī tika izpētītas. Analīzes rezultāti atklāja, ka reklāmas funkcija tiek realizēta ar teksta struktūru, kas lielā mērā ir līdzīga reklāmu struktūrai. Tajā pašā laikā daži teksta etapi nodrošina arī informatīvo funkciju, kura tiek padarīta intensīvāka ar ziņu shēmas kategorijām, jo tās rada iespaidu par objektīvu informācijas pasniegšanu. Pozitīvas valodas izmantošana ir efektīva komunikācijas taktika, kas nodrošina gan reklāmrakstu reklāmas, gan informatīvo funkciju.en_US
dc.description.abstractNowadays, advertorials are used as a form of advertising, and they have a specific structure and characteristic features which aim to persuade the readers to buy a product or service. Using genre analysis, the generic structure of advertorials was analysed. Text-internal and text-external features were also explored. The findings of the analysis revealed that the promotional communicative purpose is achieved with the help of rhetorical moves, which largely correspond to the rhetorical moves in advertisements. At the same time, several moves also establish the informative communicative purpose, which is intensified by the categories of the news schemata, because they create the impression of objective representation of information. The use of positive language is a persuasive communication tactics which ensure both the promotional and informative functions of advertorials.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectadvertorialsen_US
dc.subjectgenre analysisen_US
dc.subjectgeneric structureen_US
dc.subjectthe language of advertorialsen_US
dc.subjectcommunicative purposeen_US
dc.titleReklāmrakstu žanra analīzeen_US
dc.title.alternativeGenre Analysis of Advertorialsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record