Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVinčela, Zigrīdaen_US
dc.contributor.authorJokste, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:41Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:41Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48837en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29837
dc.description.abstractBlogu integrēšana angļu valodas studijās ir viens no veidiem kā uzlabot digitālās prasmes, kuru nozīme turpina pieaugt. Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot bloga kā interaktīva ideju ģenerēšanas rīka lietojuma efektivitāti angļu valodas nodarbībās kurās tiek mācīta cēloņa-rezultāta un argumentācijas rindkopu rakstīšana, kas paredzēta publicēšanai blogā. Izmantojot situācijas analīzes pētijuma metodi tika pierādīts izvirzītais pieņēmums, ka rakstītprasmju mācīšanā blogus var efektīvi iekļaut kā komunikatīvu ideju ģenerēšanas rīku. Rezultāti atklāja, ka blogi ir intraktīvi un praktiski saziņas līdzekļi, kurus var izmantot rakstīšanas prasmju pilnveidē, kā arī, lai palielinātu studentu motivāciju un interesi minēto rindkopu rakstīšanas procesā. Tādējādi pētījums ļauj secināt, ka izmantojot blogus, ir iepējams attīstīt rakstīšanas prasmes, paralēli pilnveidojot studentu digitālas prasmes.en_US
dc.description.abstractIntegration of blogs in the English language classroom is one of the means to improve the increasingly important digital literacy skills. The aim of the current research was to study the effectiveness of blogs as an interactive brainstorming tool in teaching cause-effect and argumentative paragraph writing intended for publishing on a blog. By making use of the case study research method the hypothesis that blogs can be effectively applied as a communicative brainstorming tool in teaching writing was proved. The findings revealed that blogs are interactive and practical written communication tool that can be used to improve writing skills and increase students’ motivation and interest throughout the writing process of the mentioned paragraphs. Consequently, the study allowed concluding that the use of blog allows improving writing as well as digital literacy skills of students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectdigital literacyen_US
dc.subjectparagraphen_US
dc.subjectwriting skillsen_US
dc.subjectblogsen_US
dc.subjectbrainstormingen_US
dc.titleBlogu lietojums rindkopu rakstīšanas prasmju mācīšanāen_US
dc.title.alternativeThe Use of Blogs to Improve the Paragraph Writing Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige