Show simple item record

dc.contributor.advisorHamilton, Gareth Euanen_US
dc.contributor.authorRituma, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:45Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:45Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49452en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29872
dc.description.abstractŠajā darbā es diskutēju par attiecībām starp apzinātām patērniecības praksēm un kolektīvajām un individuālajām to cilvēku, kas apgalvo, ka dzīvo vegānisku dzīvesveidu, identitātēm. Izmantojot kvalitatīvas pētniecības metodes es pētu lauku un intervēju vegānus Rīgā, lai izzinātu apslēptās patērniecības procesa sociālās nozīmes, un kā tās ietekmē vegāna pašidentitātes un vegānu kolektīvās identitātes veidošanos un atainošanu. Es parādu to, ka vegānisms var tikt skatīts kā dzīvesveids, kas ir balstīts uz to, ko cilvēki patērē un ko apzināti nepatērē. Es parādu to, ka patērniecības izvēles tiek izdarītas atkarībā no patērniecībā ietvertā morālā diskursa, un ka vegānu sabiedrība viņu pašu prātos tiek skatīti kā īpaša, pretstatīta ne-vegānu sabiedrībai.en_US
dc.description.abstractIn this paper I am discussing the connections between conscious consumption practices and collective and individual identities of people who claim to lead a vegan lifestyle. Using qualitative research methods I am exploring the field and interviewing vegans in Riga in order to explore the underlying social meanings of the consumption process, and how it influences the making and displaying of vegan self- and collective identities. I am showing that veganism can be seen as lifestyle that is based on what people consume and consciously not consume. I am showing that consumption choices are made depending on the moral discourse underlying it, and that the vegan community is seen as special and opposed to non-vegan community in the minds of vegans themselves.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAntropoloģijaen_US
dc.subjectconsumerismen_US
dc.subjectveganismen_US
dc.subjectlifestyleen_US
dc.subjectidentityen_US
dc.titleVegānisks dzīvesveids: apzinātā patērniecība kā identitātes konstruētājsen_US
dc.title.alternativeVegan Lifestyle: Conscious Consumerism as a Constituent of Identityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record