Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorRoze, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:46Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:46Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49646en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29883
dc.description.abstractBakalaura darbs tiek veltīts pētījumam par teksta pieeju mācot gramatiku. Darba mērķis ir prezentēt vidusskolas mācīšanās iespējas, pamatojoties uz teksta pieeju gramatikā. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā, teorētiskajā daļā izskata jautājumus, kas ir saistīti ar valodas mācīšanu kā svešvalodu, tās mērķiem, uzdevumiem un stratēģijām. Darba gaitā tiek izklāstīta gramatikas loma, pasniegšanas veidi un īpatnības , kā arī tiek izklāstītas teksta metodes īpašības, attēlota savstarpējā saikne starp gramatiku un tekstu. Otrajā, praktiskajā daļā, balstoties uz krievu valodas kā svešvalodas materiāliem vidusskolai, tika konstatēti gramatikas pasniegšanas veidi tekstā. Darba autors piedāvā uzdevumus uz teksta pieejas pamata. Darbs var ieinteresēt filologus un krievu valodas kā svešvalodas pasniedzējus. Atslēgas vārdi: teksta pieeja, teksts, gramatika, krievu valoda kā svešvaloda, komunikatīvā kompetence, gramatikas uzdevumien_US
dc.description.abstractThis Bachelor’s work is devoted to the textual approach in teaching grammar. The purpose of the work is to present opportunities in teaching, based on the textual approach in high school. The work consists of two parts. Firstly, the theoretical part deals with issues related to the purpose, goals and strategies of teaching Russian as a foreign language. As the work progresses it reveals the role of grammar, the methods and features in its teaching, as well as the peculiarities of the textual approach, and provides correlation between grammar and text. Secondly, the practical part, which is based on high school books of Russian as a foreign language, identifies ways of presenting the grammatical material in text. The author proposes exercises on the basis of a textual approach. This work may interest philologists and teachers of Russian as a foreign language. Keywords: textual approach, text, grammar, Russian as a foreign language, communicative competence, grammatical exercises.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectteksta pieejaen_US
dc.subjecttekstsen_US
dc.subjectgramatikaen_US
dc.subjectkrievu valoda kā svešvalodaen_US
dc.subjectkomunikatīvā kompetenceen_US
dc.titleTeksta pieeja gramatikas mācīšanā.en_US
dc.title.alternativeThe Text Method in Teaching Grammar.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record