Show simple item record

dc.contributor.advisorMuceniece, Rutaen_US
dc.contributor.authorBelēviča, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:17Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:17Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46793en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30010
dc.description.abstractInterneta aptiekas parādījās pasaulē salīdzinoši nesen, taču šis jaunais pakalpojuma veids mūsdienās ir izplatīts un turpina attīstīties gandrīz visās civilizētās valstīs, arī Latvijā. Lai nodrošinātu klientu apmierinātību un pienācīgu aprūpi, farmaceitam jābūt spējīgam veidot pozitīvu komunikāciju, izzināt un saprast klienta vajadzības, sāpes un problēmas. Farmaceits spēj to izdarīt, apgūstot empātiju kā vienu no savām profesionālajām iemaņām, un tad pielietot to, konsultējot klientus pa telefonu vai elektroniski. Praktiskā darba rezultātā tika atklātas statistiski ticamas atšķirības starp vecumu grupām un respondentu nepieciešamība saņemt empātiju farmaceita konsultācijas laikā interneta aptiekā. Tika noteikti faktori, kas sekmē veiksmīgu interneta aptiekas darbību un farmaceita klientu konsultēšanu.en_US
dc.description.abstractWorldwide,the concept of online pharmacies is relatively new,however this type of service is widely spread today.It continues to develop in almost all civilized countries as well as in Latvia. Online consultation or consultation by phone requires advanced skills.The pharmacist should be able to communicate positively,understand customer needs, pain and problems.The pharmacist could do this if she/he learns empathy skill as one of her/his professional skills while consulting the customer on the phone or electronically. Practical work revealed statistically significant differences between age groups and respondents needs to receive an empathy from pharmacist during a consultation at online pharmacy.There have been determined several factors that facilitate successful operation of online pharmacy and pharmacist’s consultation of customers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFarmācijaen_US
dc.subjectinterneta aptiekaen_US
dc.subjecte-veselībaen_US
dc.subjectfarmaceitiskā konsultācijaen_US
dc.subjectempātijaen_US
dc.titleFarmaceitiskā konsultācija interneta aptiekāen_US
dc.title.alternativePharmaceutical consulting in the internet pharmacyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record