Show simple item record

dc.contributor.advisorNiklass, Mareksen_US
dc.contributor.authorBanga, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:28Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:28Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48040en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30033
dc.description.abstractSociālā uzņēmējdarbība ir uzņemējdarbības veids, kad uzņēmums ražo preces vai sniedz pakalpojumus ar mērķi risināt kādas sociālas problēmas, tā vietā, lai gūtu finansiālu labumu uzņēmuma īpašniekiem. Sociālais uzņēmējs ir indivīds, kas nodarbojas ar sociālo uzņēmējdarbību. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādi faktori ietekmē sociāla uzņēmuma izveidi Latvijā. Par pētījuma teorētisko bāzi tiek izmantotas cilvēkkapitāla un sociālā kapitāla teorijas. Pētījuma empīriskajā daļā tiek apskatīti sociālie uzņēmumi, kas darbojas Latvijā vismaz divus gadus. Datu iegūšanas metode ir daļēji strukturētās intervijas ar sešiem Latvijas sociālajiem uzņēmējiem un diviem topošajiem sociālajiem uzņēmējiem. Darbā tiek secināts, ka gan cilvēkkapitāls, gan arī sociālais kapitāls ir nozīmīgs faktors sociāla uzņēmuma izveidē.en_US
dc.description.abstractSocial entrepreneurship is a type of business, where the company produces goods or services with the aim to solve social problems, rather than produce the financial gain to the company's owners. Social entrepreneur is a person who is engaged with social entrepreneurship. The main aim of this research is to find out what factors influence the establishment of a social company in Latvia. Two theories – social capital theory and human capital theory - constitute a theoretical framework of the thesis. The empirical study investigates social companies, which have been operating at least for two years in Latvia. Six semi - structured interviews with Latvian social entrepreneurs and two emerging social entrepreneurs were conducted. The results of the study shows that both human capital and social capital are important factors influencing the establishment of social company in Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.subjectsociālā uzņēmējdarbībaen_US
dc.subjectsociālie uzņēmējien_US
dc.subjectcilvēkkapitālsen_US
dc.subjectsociālais kapitālsen_US
dc.titleSociālā uzņēmuma izveide Latvijāen_US
dc.title.alternativeEstablishment of social company in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record