dc.contributor.advisor | Holma, Baiba | en_US |
dc.contributor.author | Liepa, Marta | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-06T01:10:29Z | |
dc.date.available | 2015-07-06T01:10:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 48593 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30044 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba „Latvijas Mākslas akadēmijas bibliotēkas krājuma pieejamība” mērķis ir noskaidrot, vai situācija, kad bibliotēkas lietotājiem nav pieejams ne elektroniskais bibliotēkas katalogs, ne brīvpieejas krājums, ir piemērota mākslas studentiem. Darbā analizēta arī bibliotēkas kā vietas ietekme uz tās izmantojumu.
Par pamatu pētījuma veikšanai ir izmantota pragmatisma teorija, kas uzsver, ka jebkuras darbības derīgumu ir jāvar pierādīt praksē. Savukārt Delones un Maklīna informācijas sistēmas sekmīguma modelis palīdz identificēt informācijas sistēmas (LMA bibliotēkas) dažādus kvalitātes aspektus un to ietekmi uz visu organizāciju.
Bibliotēkas krājuma pieejamības novērtējums veikts, izmantojot novērošanas metodi, kā arī intervējot un anketējot LMA studentus.
Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu problēmās, kas saistībā ar bibliotēku ir aktuālas LMA studentiem, kā arī palīdz izprast mākslas studentu informacionālās vajadzības. | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of the bachelor’s paper “Accesability of collection of Art Academy of Latvia” is to determine whether there being no access to an electronic library catalogue nor to open access shelving is a situation fit for art students. The impact of library as place on its usage is also analysed in the paper.
The theory of pragmatism is taken as a basis for the research, a theory which insists that the usefulness of any idea must be provable in practice. Furthermore, DeLone and McLean’s information systems success model facilitates the identification of various quality aspects of the information system (AAL library) and their influence on the entire organisation.
The accessibility of the library collection was assessed by observing, interviewing and distributing questionnaires to students.
The results of the research provide an insight into the library-related issues important for AAL students as well as help to understand the informational needs of art students. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Bibliotēkzinātne | en_US |
dc.subject | bibliotēkas krājuma pieejamība | en_US |
dc.subject | bibliotēkas katalogs | en_US |
dc.subject | brīvpieejas krājums | en_US |
dc.subject | akadēmiskās bibliotēkas | en_US |
dc.subject | mākslas bibliotēkas | en_US |
dc.title | Latvijas Mākslas akadēmijas bibliotēkas krājuma pieejamība | en_US |
dc.title.alternative | Accesability of collection of Art Academy of Latvia | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |