Nevalstiskās organizācijas "Latvijas Sarkanais Krusts" komunikācijas novērtējums
Author
Timofejeva, Alina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Nevalstiskās organizācijas ”Latvijas Sarkanais Krusts” komunikācijas novērtējums".
Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kāda ir nevalstiskās organizācijas Latvijas Sarkanais Krusts komunikācija, auditorijas iesaiste un satura ievietošanas principi sociālajos medijos.
Darbā tika izmantotas 3 pētnieciskās metodes: kvantitatīvā – interneta aptauja, kvalitatīvā – daļēji strukturētā intervija un kontentanalīze.
Pirmajā nodaļā ietverta teorija par organizācijas jēdzienu, nevalstiskajām organizācijām un sociāliem medijiem.
Otrajādaļātikaapskatītateorijaparanketēšanu,intervijāmunkvalitatīvo kontentanalīzi.
Trešajā daļā tika apkopota un analizēta informācija par pētījumā iegūtajiem datiem. Balstoties uz empīriskajā pētījumā iegūtajiem datiem, tika izdarīti secinājumi. Bachelor thesis subject is "Assessment of communication of the non-governmental organization "Latvian Red Cross"".
The study aims to find out what is the non-governmental organization Latvian Red Cross
communication, audience engagement and content insertion principles of social media.
The paper is based on three research methods – qualitative - internet survey and quantitative - semi-structured interviews and content analysis
The first section includes a theory of organizational concept, non-governmental organizations, social media.
The second part deals with the theory of the survey, interviews and content analysis as research methods
The third part of this paper analyzes information on the study findings. The conclusions are made based on theory and study findings.