Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorBlumberga, Leldeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:36Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:36Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50277en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30082
dc.description.abstractBakalaura darba ”Vīriešu tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla „Klubs” 2014. gada reklāmu analīze” mērķis ir noskaidrot, kāds vīrieša tēls tiek veidots vīriešu žurnālu reklāmas un tā patērētāja priekšstatos. Darba pētnieciskā problēma paredz, ka vīriešu tēls vīriešu žurnālos tiek pasniegts kā spilgts, veiksmīgs un ietekmīgs, kas var atstāt iespaidu uz patērētāja apziņu. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā tiks apskatīta teorija par maskulinitāti un vīrieša tēla veidošanu reklāmas, par patērētāja kultūru un patērētāja identitāti, kā arī tiks apskatīta teorija par reklāmu un patērētāja piesaistīšanu ar reklāmas palīdzību. Darba metodoloģiskajā daļā tik izmantotas trīs pētniecības metodes – kontentanalīze, aptaujas anketa un daļēji strukturētā intervija – lai noskaidrotu žurnāla reklāmās veidoto vīriešu tēlu un veidoto vīrieša tēlu patērētāja priekšstatos. Pētījumā secināts, ka vīrieša tēls žurnāla ”Klubs” reklāmās patērētāju priekšstatos tiek veidots, kā skaists, labi situēts vīrietis ar trenētu ķermeni un ar izteiktu ietekmīgumu, veiksmi un mērķtiecību.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s paper Consumers' conceptions of male image: analysis of advertisements in magazine "Klubs" in 2014 is to clarify the male image and how it is formed in the advertisements of magazines and in conceptions of consumers. The problem of the paper reveals that in the advertisements the male image is shown as striking, successful and powerful, thus having an effect on consumers’ perceptions. The Bachelor’s paper consists of three parts – theoretical, methodological and empirical. The theoretical part introduces with the theory of masculinity and formation of male image in the advertisements. Analyses include the theory about consumers’ culture and identity, as well as theory about advertising and attraction of consumers with a help of advertisement. The methodological part of the paper uses three research methods – content analysis, questionnaire and semi-structured interview – in order to discover the male image used in advertisements and male image in consumers’ perceptions. It is concluded that the male image in the advertisements of magazine Klubs is formed as a beautiful, well situated man with a trained body, having a lot of influence, success and ambitions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectžurnālsen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectvīrietisen_US
dc.subjecttēlsen_US
dc.subjectpatērētājien_US
dc.titleVīrieša tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla "Klubs" 2014. gada reklāmu analīzeen_US
dc.title.alternativeConsumers' conceptions of male image: analysis of advertisements in magazine "Klubs" in 2014en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record