Televīzijas kanālu TV3 un LNT raidījumu virzīšanas aktivitātes 2015. gada pavasara sezonā
Author
Mežzīle, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Selecka, Marta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Televīzijas kanālu TV3 un LNT raidījumu virzīšanas aktivitātes 2015. gada pavasara sezonā”. Darba mērķis ir noteikt, kā tiek virzīti trīs dažādi vietējā satura televīzijas projekti. Pētnieciskais jautājums ir kāda ir televīzijas produktu virzīšanas prakse Latvijā, un cik efektīvas šīs aktivitātes ir auditorijas vērtējumā. Teorijas daļā ir apskatītas teorijas par televīziju, komunikācijas tehnikām, kas nodarbojas ar jaunu produktu virzīšanu, un produktu virzīšanu televīzijā.
Pētījums balstās uz gadījuma studijām par trīs izvēlētajiem raidījumiem. To ietvaros veiktas piecas ekspertu intervijas, skatītāju anketēšana, kā arī ievākti šo raidījumu virzīšanas materiāli. Apkopota un analizēta informācija par pētījumā iegūtajiem datiem, kā arī veidota diskusija. Balstoties uz iegūtajiem datiem, izdarīti secinājumi. The theme of bachelor thesis is „Promotional Activities of TV3 and LNT Television Channels Telecasts in Spring Season 2015”. The aim is to define promoting activities of three different local content television projects. The work's research question is what is television products promotion practice in Latvia, and how effective these activities is in the audience's assessment. In the theoretical part are theories about television, communication techniques that deals with promotion of the new products, and television products promotion.
The research is based on case studies of three selected telecasts. There have been five expert interviews, audience survey, as well as collected promotion materials for telecasts. Gathered and analyzed information of the research findings and created discussion. Based on the findings, made conclusions.