Pasākuma "Lattelecom Rīgas maratons" partneru komunikatīvie mērķi un to sasniegšanas instrumenti (2007, 2011, 2014, 2015)
Author
Titoviča, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā Pasākuma "Lattelecom Rīgas maratons" partneru komunikatīvie mērķi un to sasniegšanas instrumenti (2007,2011,2014,2015) tiek apskatīti sponsoru galvenie komunikatīvie mērķi un instrumenti, ar kuru palīdzību tie tiek sasniegti. Tiek apskatīta pasākuma mārketinga komunikācija, lai izprastu sponsoru, mediju un auditorijas mijiedarbību. Kā pētnieciskais jautājums tiek izvirzīts - noskaidrot kādus komunikatīvos mērķus ir izvirzījuši pasākuma "Lattelecom Rīgas maratona" partneri un kādi ir to sasniegšanas instrumenti. Teorētiskā bāze tiek balstīta uz teorijām par mārketinga komunikāciju, pasākumu mārketingu, sporta pasākumu sponsorēšanu, klientu lojalitātes veidošanu un korporatīvo sociālo atbildību. Darbā metodoloģija sastāv no intervijām, kontentanalīzes, Č. Osguda semantiskā diferenciāļa un aptaujas. Bachelor’s Thesis Event "Lattelecom Rīgas maratons": partners’ communicative goals and instruments used to achieve them (2007,2011,2014, 2015) focuses on event "Lattelecom Rīgas maratons", analysis of its partner’s communicative goals and instruments used to achieve them. It takes a look at marketing communication to understand the interaction between sponsor, media and consumer. The main question is to understand what kind of communicative goals were highlighted by this event sponsors and what were the instruments used to achieve those goals. Theoretical part is based on theories of marketing communication, event marketing, sponsoring sport events, creating consumer loyalty and theories of corporative social responsibility. The methodology of thesis consists of interviews, content analysis, Ch. Osgood’s semantic differential and surveys.