Sociālās kampaņas "Būt tēvam-tā ir māksla!" komunikācijas efektivitāte
Author
Celiņa, Sanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma – Sociālās kampaņas „ Būt tēvam – tā ir māksla! ” komunikācijas efektivitāte.
Pētījuma problēma – noskaidrot, vai sociālā kampaņa „ Būt tēvam – tā ir māksla! ” šajā īsajā laikā, kopš tā parādījusies sabiedrībā ir efektīva.
Darba mērķis ir noskaidrot, cik efektīva ir sociālās kampaņas „ Būt tēvam – tā ir māksla! ” komunikācija.
Izvirzīta hipotēze, ka sociālās kampaņas komunikācija ir efektīva, jo tēvi vairāk sāk pavadīt laiku, kopā ar saviem bērniem un ģimeni.
Teorētiskā bāze sastāv no sociālā mārketinga, sociālās kampaņas, reklāmas efektivitātes, pārliecināšanas komunikācijas modeļiem un tēva lomu ģimenē.
Metodoloģijā tiks izmantotas trīs pētniecības metodes, semiotiskā analīze, interneta aptauja un fokusgrupas diskusija. Theme of the paper - Communication efficiency of the social campaign " Būt tēvam – tā ir māksla! " .
The research problem - to ascertain whether the social campaign " Būt tēvam – tā ir māksla!" in this short time since it emerged in society is turned into effective.
The aim of the research is to find out how effective is communication of social campaign " Būt tēvam – tā ir māksla! ".
The hypothesis is that the social communication of campaign is effective, because the fathers begin to spend more time with their children and family.
Theoretical base consists of social marketing, social campaigns, advertising effectiveness, persuasive communication models and the role of the father in the family.
In methodology will be used three research methods: semiotic analysis, online survey and discussion with a focus group.