• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri

Thumbnail
Öffnen
309-50406-Roke_Agate_ar12136.pdf (1.858Mb)
Autor
Roķe, Agate
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba tēma ir „Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri”. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot kādas ir mārketinga aktivitātes Kurzemes pilsētām, to konkrēti attīstības plāni, lai panāktu vēlamos rezultātus - piesaistītu tūristus, kā arī auditorijas viedoklis. Tūrisma joma attīstās, un pilsētas rada arvien jaunus veidus kā piesaistīt tūristus. Svarīgi ir tas, ko pilsēta spēj piedāvāt un, kāda ir pieejamā informāciju. Cilvēkiem ir svarīgi uz kurieni viņi brauc, tāpēc būtiska ir arī savstarpējā komunikācija, kas ļauj dziļāk izzināt pilsētu. Darba teorētiskā daļa sastāv no teorijām par mārketingu, komunikāciju, tūrismu, zīmolu un sociālajiem tīkliem. Empīrisko daļu veido intervijas analīze, anketu analīze, un sociālo tīklu analīze, izmantojot kvalitatīvo kontentanalīzes metodi.
 
The theme of the bachelor’s paper is „Tourism marketing: examples of Kurzemes region towns”. The study was done with a purpose of finding out what are the marketing tools Kurzeme cities, a concrete development plans to achieve the desired results - to attract tourists. It is developing tourist area, and the city creates more and new ways to attract tourists. The important thing is that the city can offer and what the available information. It is important for people to where they drive, so is also important intercommunication, which allows to explore deeper into the city. The theoretical part consists of theories about marketing, communications, tourism, branding and social networks. Empirical part consists of interview analysis, questionnaire analysis and social network analysis using qualitative content analysis method.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30104
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV