• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola "Laima" reklāmu semiotiskā analīze

Thumbnail
View/Open
309-50458-Berge_Elza_eb12052.pdf (1.969Mb)
Author
Berģe, Elza
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Raita, Līva
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir zīmola „Laima” televīzijas reklāmu semiotiskā analīze. Darbā aplūkota problēma, kā reklāma iedarbojas uz auditoriju un cik liela nozīme ir reklāmas vizuālajai komunikācijai. Darba pētnieciskās problēmas ir: 1) Reklāmas ietekme uz auditoriju un 2) Reklāmas vizuālā komunikācija. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir zīmola “Laima” reklāmu vēstījums un kādu ietekmi zīmola vizuālā komunikācija atstāj uz auditoriju. Darbs ir strukturēts trijās daļās. Pirmajās trijās nodaļās ir apskatīta teorētiskā literatūra, kas veido bāzi pētījumam. Ceturtā nodaļa pievēršas pētījumā izmantotajai metodoloģijai. Piektā nodaļa ir pētījuma empīriskā daļa, kur atrodama reklāmu semiotiskā analīze, izdarītie secinājumi un fokusa grupu intervijās iegūtie rezultāti un secinājumi. Pētījuma galvenais secinājums ir, ka visās reklāmās tiek izmantos vismaz viens pārliecināšanas paņēmiens. Atslēgas vārdi: „Laima”, reklāmas, televīzija, auditorija, uztvere, kodi
 
The work deals with the problem of advertising exposure to the audience and the importance of visual communication advertising. Work research problems are: 1) The impact of advertising on the audience and 2) Advertising Visual Communication. Bachelor thesis aims to clarify what is the brand of "Laima" advertising message and the impact of brand visual communication has on the audience. The work is structured in three parts. The first three chapters deal with the theoretical literature, which forms the base study. The fourth chapter focuses on the methodology used in the study. The fifth chapter is the empirical part of the study, which found an ad semiotic analysis, conclusions and focus group interviews, results and conclusions. The main finding is that any advertising is used at least one method of persuasion. Keywords: „Laima”, commercials, television, auditory, audience perception, codes
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30125
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV