Zīmolu "Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli patērētāju priekšstatos par dzīvesstilu
Author
Ernštreite, Aiva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba Zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli patērētāju priekšstatos par dzīvesstilu pētījuma problēma tiek saistīta ar zīmolu tēliem patērētāju priekšstatos, kuri pārstāv dažādus dzīvesstilus.
Darba pētneciskie jautājumi ir: 1) kādi zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli tiek komunicēti to izplatītāja „Denim dream” žurnālā „Dream”? 2) kādi šo zīmolu tēli izveidojušies Latvijas patērētāju priekšstatos? 3) kā šo zīmolu tēli atšķiras patērētāju priekšstatos dažādos to segmentos atkarībā no dzīvesstila?
Pētījums ietver žurnāla „Dream” publikāciju analīzi, aptaujas rezultātus, analīzi un secinājumus par zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēliem.
Darba rezultātā tika noskaidroti visi pētījuma jautājumi. Bachelor paper "Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” and „Guess” brand image in consumer perceptions about lifestyle research problem is connected with brand images in consumer perceptions who represent viarious lifestyles.
Bachelor paper research questions is to (1) what brand "Calvin Klein", "Tommy Hilfiger" and "Guess" images are communicated in their distributor "Denim Dream" magazine "Dream"? (2) what images exist in consumers perceptions about brands "Calvin Klein", "Tommy Hilfiger" and "Guess"? (3) how these brand images in consumer perceptions differ in various lifestyle segments?
The empirical part includes analysis of „Dream” magazine publications, questionnaire analysis, results and conclusions about brand images in various lifestyle segments.