• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu "Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli patērētāju priekšstatos par dzīvesstilu

Thumbnail
View/Open
309-50459-Ernstreite_Aiva_ae12013.pdf (3.568Mb)
Author
Ernštreite, Aiva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba Zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli patērētāju priekšstatos par dzīvesstilu pētījuma problēma tiek saistīta ar zīmolu tēliem patērētāju priekšstatos, kuri pārstāv dažādus dzīvesstilus. Darba pētneciskie jautājumi ir: 1) kādi zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli tiek komunicēti to izplatītāja „Denim dream” žurnālā „Dream”? 2) kādi šo zīmolu tēli izveidojušies Latvijas patērētāju priekšstatos? 3) kā šo zīmolu tēli atšķiras patērētāju priekšstatos dažādos to segmentos atkarībā no dzīvesstila? Pētījums ietver žurnāla „Dream” publikāciju analīzi, aptaujas rezultātus, analīzi un secinājumus par zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēliem. Darba rezultātā tika noskaidroti visi pētījuma jautājumi.
 
Bachelor paper "Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” and „Guess” brand image in consumer perceptions about lifestyle research problem is connected with brand images in consumer perceptions who represent viarious lifestyles. Bachelor paper research questions is to (1) what brand "Calvin Klein", "Tommy Hilfiger" and "Guess" images are communicated in their distributor "Denim Dream" magazine "Dream"? (2) what images exist in consumers perceptions about brands "Calvin Klein", "Tommy Hilfiger" and "Guess"? (3) how these brand images in consumer perceptions differ in various lifestyle segments? The empirical part includes analysis of „Dream” magazine publications, questionnaire analysis, results and conclusions about brand images in various lifestyle segments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30126
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV