Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorLimane, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:43Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:43Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50473en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30129
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums. Darba mērķis noskaidrot, kādas iespējas portālā draugiem.lv auditoriju piesaista visvairāk. Izvirzītie pētnieciskie jautājumu: kādēļ cilvēki lieto sociālo tīklu draugiem.lv, kādas aktivitātes labprātāk izmanto, vai dalīties ar savu saturu ir būtiska lietotājiem un ko cilvēki vairāk publicē. Lai izpētītu draugiem.lv auditorijas lietošanas paradumus un līdzdalību sociālā tīkla satura veidošanā, nepieciešams apskatīt literatūru par sociālajiem medijiem un tīkliem, kā arī par auditoriju un komunikācijas iespējām interneta vidē. Pētnieciskās metodes ir anketēšana, kvalitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētā intervija, lai noskaidrotu portāla iespējas, auditorijas intereses.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor: Habits of content formation of social network draugiem.lv audience and the need satisfaction. The objective of the work to find out what opportunities portal draugiem.lv audience attracts the most. The research question: why do people use social networks draugiem.lv, is sharing personal content important to users and what they publish more? To investigate draugiem.lv audience habits and participation in the social network content creation, you need to see the literature on social media and networks, as well as the audience and communication possibilities of the Internet. Research methods are surveys, qualitative content analysis, and partly a structured interview.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectsociālie tīklien_US
dc.subjectauditorijaen_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.titleSociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājumsen_US
dc.title.alternativeHabits of content formation of social network draugiem.lv audience and the need satisfactionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record