dc.contributor.advisor | Markss, Ardis | en_US |
dc.contributor.author | Beķere, Agnese | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-08T01:06:00Z | |
dc.date.available | 2015-07-08T01:06:00Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 47555 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30163 | |
dc.description.abstract | Šī diplomdarba tēma ir „Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma mūzikas
albumu dizainā”. Par diplomdarba mērķi autore izvirzīja – noskaidrot kā mūzikas albuma
dizains ietekmē patērētāju priekšstatu par mākslinieku un viľa pārstāvēto mūzikas stilu, un
māksliniecisko kvalitāti. Lai to noskaidrotu, autore ir izpētījusi dažādos literatūras avotos
atrodamo informāciju, kā arī apskatījusi pasaulē atpazīstamus albumu dizaina paraugus. Kā
pētniecības metodi autore izvēlējās aptauju. Pētījuma rezultātā autore noskaidroja, ka
mūsdienās cilvēkiem joprojām ir svarīgi, lai albumu dizains tiktu veidots augstā tehniskā un
mākslinieciskā kvalitātē, taču noformējums tikai retos gadījumos ietekmē cilvēku nodomu
iegādāties albumus. Autore secina, ka veiksmīgi izstrādāts albuma dizains ir cieši saistīts ar
cilvēku uztveri par mūzikas māksliniecisko kvalitāti. | en_US |
dc.description.abstract | The subject of this Bachelor Thesis is „Visual communication as a form of persuasion
in album cover art design”. The objective is to determine how does the music album cover
design influence the consumer’s notion about an artist and the music genre he represents as
well as the artistic quality of the music. In order to achieve the objective the author has
studied the information found in various literary sources and world renowned album cover
designs. The author chose to use a survey as her research method. As a result of the research
the author has concluded that consumers put a lot of importance on receiving album covers
that have been made in a superior technical and artistic quality however the album cover
design only seldom influences their intention to purchase the album. The author concludes
that a successfully designed album cover is closely linked to the consumer’s perception of the
artistic quality of the music. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Mākslas zinātne | en_US |
dc.title | Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma mūzikas albumu dizainā | en_US |
dc.title.alternative | Visual Communication as a Form of Persuasion in Album Cover Art Design | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |