Show simple item record

dc.contributor.advisorMarkss, Ardisen_US
dc.contributor.authorBeķere, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:00Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:00Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47555en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30163
dc.description.abstractŠī diplomdarba tēma ir „Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma mūzikas albumu dizainā”. Par diplomdarba mērķi autore izvirzīja – noskaidrot kā mūzikas albuma dizains ietekmē patērētāju priekšstatu par mākslinieku un viľa pārstāvēto mūzikas stilu, un māksliniecisko kvalitāti. Lai to noskaidrotu, autore ir izpētījusi dažādos literatūras avotos atrodamo informāciju, kā arī apskatījusi pasaulē atpazīstamus albumu dizaina paraugus. Kā pētniecības metodi autore izvēlējās aptauju. Pētījuma rezultātā autore noskaidroja, ka mūsdienās cilvēkiem joprojām ir svarīgi, lai albumu dizains tiktu veidots augstā tehniskā un mākslinieciskā kvalitātē, taču noformējums tikai retos gadījumos ietekmē cilvēku nodomu iegādāties albumus. Autore secina, ka veiksmīgi izstrādāts albuma dizains ir cieši saistīts ar cilvēku uztveri par mūzikas māksliniecisko kvalitāti.en_US
dc.description.abstractThe subject of this Bachelor Thesis is „Visual communication as a form of persuasion in album cover art design”. The objective is to determine how does the music album cover design influence the consumer’s notion about an artist and the music genre he represents as well as the artistic quality of the music. In order to achieve the objective the author has studied the information found in various literary sources and world renowned album cover designs. The author chose to use a survey as her research method. As a result of the research the author has concluded that consumers put a lot of importance on receiving album covers that have been made in a superior technical and artistic quality however the album cover design only seldom influences their intention to purchase the album. The author concludes that a successfully designed album cover is closely linked to the consumer’s perception of the artistic quality of the music.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMākslas zinātneen_US
dc.titleVizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma mūzikas albumu dizaināen_US
dc.title.alternativeVisual Communication as a Form of Persuasion in Album Cover Art Designen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record