Skolēnu pētnieciskā darbība tēmas „Atkritumu šķirošana” apguvē 2. klasē
Author
Pakalnīte, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Elīnas Pakalnītes diplomdarbā „Skolēnu pētnieciskā darbība tēmas „Atkritumu šķirošana” apguvē 2. klasē” tiek analizēta literatūra par pētniecisko metodi, tās funkcijām, skolēnu vecumposma attīstības īpatnībām un skolēnu pētniecisko darbību, iekļaujot pētnieciskās darbības raksturojumu un pētniecisko darbību tieši sākumizglītības kontekstā, kā arī skolēnu pētnieciskās darbības vērtēšanu tēmas „Atkritumu šķirošana” apguvē.
Diplomdarba praktiskajā daļā izstrādāts plāns tēmas „Atkritumu šķirošana” apguvei 2. klasē, un veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība šīs tēmas apguvē, kā arī tiek vērtēti skolēnu sasniegumi tēmas apguvē. The diploma thesis of Elīna Pakalnīte titled “Pupils’ research activity for the acquisition of the theme “Sorting of Waste” in Grade 2” analyses publications on the research method, its functions, particularities of development of the pupil’s age group and pupils’ research activity, describing the research activity and its implications in the primary school; moreover it evaluates the pupils’ research activity in acquiring the theme “Sorting of Waste”.
For the purpose of the practical part of the diploma thesis a curriculum was developed for the 2nd grade pupils for mastering the theme “Sorting of Waste”; also a pedagogic experiment was carried out on the acquisition of the theme and the pupils’ achievements in mastering the theme were evaluated.