Skolotāju pieredze skolēnu sasniegumu vērtēšanā mācību priekšmetā „Sports” Talsu novada pamatskolās
Author
Ošis, Guntis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „Skolotāju pieredze skolēnu sasniegumu vērtēšanā mācību priekšmetā „Sports” Talsu novada pamatskolās” tiek veikts pētījums par vērtēšanas veidiem, formām un metodiskajiem paņēmieniem, kurus skolotāji izmanto skolēnu sasniegumu vērtēšanai.
Darbs sastāv no četrām nodaļām: 1. nodaļā tiek apskatīta mācību priekšmeta „Sports” nepieciešamība, mērķis un uzdevumi; 2. nodaļā tiek aprakstīti skolēnu sasniegumu vērtēšanas veidi un metodiskie paņēmieni; 3. nodaļā tiek veikts pētījums par skolotāju pieredzi skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanā; 4. nodaļā tiek aprakstīts autora izveidots vērtēšanas modelis Talsu novada Atklātās skolēnu Olimpiādes sportā sasniegumu vērtēšanai. „Teachers’ experience to Assess Students’ Achievements in Sports Subject in Talsi Region Basic Schools” is a master thesis that researches the types, forms and methods of assessment used to evaluate pupils’ achievements in sports. The paper comprises 4 parts: the necessity, goal and objectives of the school subject ’Sports’ are examined in Chapter 1; the types and methodical tools to assess the achievements of students are discussed in Chapter 2; a research about teachers’ experiences in assessing pupils’ achievements is conducted in Chapter 3; the author’s designed model of assessment for the evaluation of the pupils’ achievements in the Open Sports Contest is described in Chapter 4.