• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valodas attīstīšanas problēmas un iespējamie risinājumi 3-4 gadīgiem bērniem

Thumbnail
View/Open
299-48891-Bilande_Megija_mb11105.pdf (1.020Mb)
Author
Bīlande, Megija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba temats: Valodas attīstīšanas problēmas un iespējamie risinājumi 3 – 4 gadīgiem bērniem. Diplomdarba autore – Megija Bīlande Vadītāja – doc., Dr. paed. Rasma Vīgante Aktualitāte: Strādājot pirmsskolas izglītības iestādē, kā arī mācību procesā veicot prakses dažādās pirmsskolas izglītības iestādēs, ar vien biežāk darba autore sastop bērnus, kuriem ir kāda no valodas attīstības problēmām. Arī pētot Latvijas Universitātes bibliotēkas datubāzes, ir novērojams, ka pēdējo trīs gadu laikā aktuāla tēma, rakstot diplomdarbus un maģistra darbus, ir saistīta ar valodas un runas attīstības problēmām. Šī iemesla dēļ tika pētītas un praksē pārbaudītas, kādas ir biežākās valodas attīstīšanas problēmas un kādi ir iespējamie risinājumi. Tika izstrādāti ieteikumi vecākiem un pedagogiem trīs – četrgadīgu bērnu valodas attīstīšanai. Diplomdarba mērķis – izpētīt 3 – 4 gadīgu bērnu valodu un sekmēt tās attīstību. Pētījuma jautājums: Kādas ir raksturīgākās valodas attīstības problēmas un kā tās mazināt? Pētījuma uzdevumi: 1. analizēt teorētisko literatūru diplomdarba temata jomā; 2. izpētīt 3 – 4 gadīgu bērnu valodas attīstības problēmas; 3. analizēt un apstrādāt iegūtos rezultātus; 4. izstrādāt ieteikumus bērnu valodas attīstīšanai pedagogiem un vecākiem. Pētījuma metodes: teorētiskās literatūras analīze; pedagoģiskā novērošana; ieteikumu izstrāde; pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā iegūto rezultātu apkopojums; iegūto rezultātu ieguve un analīze. Praktiskā pētījuma gaitā tika iegūta atbilde uz izvirzīto pētījuma jautājumu. Pētījuma bāze: x pirmsskolas izglītības iestāde, iesaistīti 7 bērni. Diplomdarbs darbs sastāv no divām anotācijām: latviešu un angļu valodā, ievada, 3 daļām, 13 apakšnodaļām, nobeiguma, 4 tabulām, 7 attēliem, literatūras un avotu saraksta, 6 pielikumiem.
 
Theme of Diploma Thesis: Language Development Problems and Their Possible Solutions for 3 – 4 Years Old Children Author of Diploma Thesis: Megija Bīlande Supervisor: Dr. paed. Rasma Vīgante Topicality: While working in preschool education establishment the author of the work has observed more and more children with some language development problems. Also in the library databases of the University of Latvia it can be seen that in the past three years language and speech development problems is an actual topic of Diploma and Master’s Thesis. This is reason why the most Language Development Problems and Their Possible Solutions were researched and examined in practice. Recommendations where developed for parents and teachers for the language development of three - four years old children were made. Goal of Diploma Thesis: To explore the language of 3-4 years old children and to promote its development. Reasearch Question: Which are the most topical language development problems and how can they be decreased? Tasks of Diploma Thesis: To analyze theoretical literature within the theme of the Diploma Thesis; To research the language development problems of 3 – 4 years old children; To analyze and process the obtained results; To develop recommendations for children language development for teachers and parents. Reasearch Methods: analysis of theoretical literature, pedagogical observation, development of recommendations, summary of the results obtained in pedagogical trial, analysis of the results obtained. Research Base: preschool education establishment „X”, 7 children The Diploma Thesis consists of two abstracts: in Latvian and in English, introduction, 3 chapters, 13 subchapters, conclusion, 4 tables, 7 images, bibliography, 6 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30187
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV