Mācību tēmas "Tamborēšana" apguve mājturībā un tehnoloģijās 5. klasē
Author
Upeniece, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Mācību tēmas „Tamborēšana” apguve mājturībā un tehnoloģijās 5. klasē” mērķis ir izpētīt mācību tēmas ”Tamborēšana” apguves iespējas mājturībā un tehnoloģijās 5. klasē. Atlasīts mācību saturs tēmai „Tamborēšana” 5. klasē. Aplūkoti tamborēšanas pamati, aptamborētu atstarotāju un tamborētu atstarotāju izgatavošana pa posmiem. Izveidots tematiskais plāns, atlasītas mācību metodes, izveidoti izdales materiāli un uzskates līdzekļi, izstrādāti skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas kritēriji. Tematiskais plāns aprobēts Rīgas Juglas vidusskolā 5.b. un 5.d. klasē, analizēti iegūtie rezultāti.
Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām 8 apakšnodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un pielikumiem.
Atslēgas vārdi: mājturība un tehnoloģijas, tamborēšana, tamborēti atstarotāji. The aim of bachelor thesis “Teaching Crocheting in Home Economics and Technology in Grade 5” is to research the options of teaching crocheting in Home Economics in grade 5. The author of the thesis selected learning content for the theme “Crocheting” for grade 5 and analysed crocheting theory as well as wrote summary about making of crocheted reflectors. Created and approbated the thematic plan, analysed teaching methods, created hand-outs and visual aids as well as developed pupil assessment criteria.
The thesis was approbated in Riga Jugla secondary school, in grade 5b, 5d, and the results of approbation were analysed.
Bachelor thesis consists of 3 sections, 8 subsections, conclusions, references and appendixes. Keywords: Home Economics and Technologies, crocheting, crocheted reflectors.