dc.contributor.advisor | Marčenko, Jeļena | en_US |
dc.contributor.author | Šneidere, Sarmīte | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-08T01:06:11Z | |
dc.date.available | 2015-07-08T01:06:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 49639 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30212 | |
dc.description.abstract | Šneidere Sarmīte. Darba sistēma fonētisko prasmju pilnveidošanai krievu valodas kā svešvalodas apguvē 7. klasē. Rīga, 2015. 55 lpp.
Darbs veltīts fonētisko prasmju pilnveidošanai krievu valodas kā svešvalodas apmācībā 7. klasē latviešu skolās. Darba mērķis ir piedāvāt papildu materiālus fonētikas prasmju uzlabošanai mācību stundās. Analizējot mācību komplektu „Здравствуй, это я!” tika izdalītas tēmas un piemeklēti materiāli papilduzdevumiem, kuri veicina pareizas izrunas pilnveidošanu un prasmju izkopšanu. Mācību materiālu ietvaros izmantoti dzejoļi, skaitāmpantiņi, teicieni ātrrunai, dziesmas, pie kuriem pievienoti uzdevumi, kurus var iekļaut krievu valodas mācību stundās, šādā veidā netieši veicot fonētikas apmācību skolniekiem. Darbā tika analizēti papildapmācības rezultāti, kuri iegūti, strādājot ar papildus vingrinājumiem un sniegtas rekomendācijas uzdevumu pielietošanai. | en_US |
dc.description.abstract | Sneidere Sarmite. Work system for improving phonetic skills in learning the Russian language as a foreign language at the 7th grade. Riga, 2015, 55 p.
The diploma work reviews the methods of improving phonetic skills in the Russian language, taught as a foreign language at Latvian schools. The aim of the Diploma work is to offer additional materials for improving phonetic skills at the lessons. Analyzing the learning set „Здравствуй, это я!”, themes and materials which promote correct spelling and skill development were chosen for additional tasks. Tasks included poems, rhymes, phrases for quick speaking, songs, which can be used in the lessons of the Russian language, thus accomplishing phonetic skills learning for pupils indirectly. The results of additional learning, obtained during the work with additional exercises are analyzed in the Diploma work and recommendations for the usage of exercises are given.
Keywords: the Russian language as a foreign language, phonetic mistakes, correct spelling. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | krievu valoda | en_US |
dc.subject | fonētiskās prasmes | en_US |
dc.subject | pareiza izruna | en_US |
dc.subject | svešvaloda | en_US |
dc.subject | fonētika | en_US |
dc.title | Darba sistēma fonētisko prasmju pilnveidošanai krievu valodas kā svešvalodas apguvē 7. klasē | en_US |
dc.title.alternative | Work System for Improving Phonetic Skills in Learning the Rusian Language as a Foreign Language at the 7th Grade | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |