Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorŠneidere, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:11Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:11Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49639en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30212
dc.description.abstractŠneidere Sarmīte. Darba sistēma fonētisko prasmju pilnveidošanai krievu valodas kā svešvalodas apguvē 7. klasē. Rīga, 2015. 55 lpp. Darbs veltīts fonētisko prasmju pilnveidošanai krievu valodas kā svešvalodas apmācībā 7. klasē latviešu skolās. Darba mērķis ir piedāvāt papildu materiālus fonētikas prasmju uzlabošanai mācību stundās. Analizējot mācību komplektu „Здравствуй, это я!” tika izdalītas tēmas un piemeklēti materiāli papilduzdevumiem, kuri veicina pareizas izrunas pilnveidošanu un prasmju izkopšanu. Mācību materiālu ietvaros izmantoti dzejoļi, skaitāmpantiņi, teicieni ātrrunai, dziesmas, pie kuriem pievienoti uzdevumi, kurus var iekļaut krievu valodas mācību stundās, šādā veidā netieši veicot fonētikas apmācību skolniekiem. Darbā tika analizēti papildapmācības rezultāti, kuri iegūti, strādājot ar papildus vingrinājumiem un sniegtas rekomendācijas uzdevumu pielietošanai.en_US
dc.description.abstractSneidere Sarmite. Work system for improving phonetic skills in learning the Russian language as a foreign language at the 7th grade. Riga, 2015, 55 p. The diploma work reviews the methods of improving phonetic skills in the Russian language, taught as a foreign language at Latvian schools. The aim of the Diploma work is to offer additional materials for improving phonetic skills at the lessons. Analyzing the learning set „Здравствуй, это я!”, themes and materials which promote correct spelling and skill development were chosen for additional tasks. Tasks included poems, rhymes, phrases for quick speaking, songs, which can be used in the lessons of the Russian language, thus accomplishing phonetic skills learning for pupils indirectly. The results of additional learning, obtained during the work with additional exercises are analyzed in the Diploma work and recommendations for the usage of exercises are given. Keywords: the Russian language as a foreign language, phonetic mistakes, correct spelling.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectkrievu valodaen_US
dc.subjectfonētiskās prasmesen_US
dc.subjectpareiza izrunaen_US
dc.subjectsvešvalodaen_US
dc.subjectfonētikaen_US
dc.titleDarba sistēma fonētisko prasmju pilnveidošanai krievu valodas kā svešvalodas apguvē 7. klasēen_US
dc.title.alternativeWork System for Improving Phonetic Skills in Learning the Rusian Language as a Foreign Language at the 7th Gradeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record