dc.contributor.advisor | Skara-Mincāne, Rita | en_US |
dc.contributor.author | Ježova, Aļina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-07-08T01:06:11Z | |
dc.date.available | 2015-07-08T01:06:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | 49672 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30213 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba mērķis ir izpētīt kā tiešsaistes uzdevumi ietekmē angļu valodas vārdu krājuma apguvi sākumskolā. Diplomdarba autore uzskata, ka vārdu krājuma apguve ir viens no nozīmīgākajiem valodas aspektiem, kam ir liela nozīme sākumskolas skolēnu mācīšanā.
Diplomdarba mērķa sasniegšanai darba autore izvēlējas atsevišķa gadījuma pētījuma metodi. Metodes, kas tika izmantotas datu vākšanā, ir anketēšana, priekšpārbaude un pēcpārbaude.
Lai pārbaudītu kā tiešsaistes uzdevumi ietekmē skolēnu vārdu krājuma bagātināšanos, kopumā tika novadītas četras mācību stundas.
Pētījuma rezultātā ir konstatēts, ka vairākums skolēnu ar tiešsaistes uzdevumiem uzlaboja savu vārdu krājumu. Darba autore secināja, ka tiešsaistes uzdevumus var efektīvi izmantot vārdu krājuma mācīšanā sākumskolas skolēniem. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of the diploma paper is to study how application of online-based activities contributes to teaching English vocabulary in Grade 1. The author of the Diploma Paper believes that vocabulary teaching is one of the most significant language aspects. That is the reason why it is significant to teach it to young learners.
The author of the present diploma paper has chosen the case study as a research method to achieve the aim of the Diploma Paper. Questionnaire, pre-testing, post-testing were chosen as data collection methods. There were four lessons conducted in order to verify the impact of online-based activities on students` vocabulary enrichment.
The results showed that the majority of students enriched their vocabulary with the help of online-based activities. It was concluded that online-based activities could be applied for elementary school pupils for learning vocabulary. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.subject | teaching vocabulary | en_US |
dc.subject | online-based activity | en_US |
dc.subject | young learners | en_US |
dc.subject | case study | en_US |
dc.title | Tiešsaistes uzdevumi angļu valodas vārdu krājuma apguvei sākumskolā | en_US |
dc.title.alternative | Online Based Activities to Teach English Vocabulary to Young Learners | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |