Show simple item record

dc.contributor.advisorMiltuze, Anikaen_US
dc.contributor.authorSkvorcova, Beāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:12Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:12Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50094en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30220
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir pašcieņas, ķermeņa tēla un akadēmisko sasniegumu saistība pusaudžiem. Darba mērķis ir pētīt saistības starp pašcieņu, ķermeņa tēlu un akadēmiskajiem sasniegumiem pusaudžiem. Darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīts pusaudžu vecumposma raksturojums, pašcieņa Pusaudžiem un ķermeņa tēls pusaudžiem. Atsevišķi tiek aprakstīta pašcieņa un ķermeņa tēls, pašcieņa un akadēmiskie sasniegumi. Praktiskajā daļā tiek pētītas pašcieņas, ķermeņa tēla un akadēmisko sasniegumu saistības pusaudžiem. Pārbaudīts tiek arī tas, vai pastāv pašcieņas un ķermeņa tēla dzimumatšķirības starp pusaudžu meitenēm un pusaudžu zēniem. Pētījumā piedalījās 72 pusaudži vecumā no 16 līdz 19 gadiem. Pētījumā tika izmantotas divas aptaujas – „Rozenberga pašcieņas aptauja” (Rosenberg Self-esteem scale, Rosenberg,1965), kuru adaptējusi Latvijā Anika Miltuze (1996) un „Ķermeņa pašnovērtējuma skala” (The Body –Esteem Scale, Franzoi & Shields, 1984), kuru savukārt Latvijā adaptējusi Elīna Grīnberga (2012).en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis is the relationship between self- esteem, body image and academic achievement. The aim is to explore the relationship between self-esteem, body image and academic achievements in adolescents. The theoretical part is described in the teenage age group characteristics of adolescent self-esteem and body image in adolescents. Separately it describes self-esteem and body image, self-esteem and academic performance. Practical part is focused on self-esteem, body image and academic achievement commitment in adolescents. It is also studied whether there is self-esteem and body image gender among teenage girls and teenage boys. The study included 72 adolescents aged 16 to 19 years. The study used two surveys – „Rosenberg Self-esteem scale” Rosenberg (1965), witch is adapted in Latvia by Anika Miltuze (1996) and „The Body –Esteem Scale” Franzoi & Shields (1984), witch is adapted by Elīna Grīnberga (2012).en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.subjectpašcieņaen_US
dc.subjectķermeņa tēlsen_US
dc.subjectakadēmiskie sasniegumien_US
dc.subjectpusaudžu vecumposma raksturojumsen_US
dc.subjectdzimumatšķirībasen_US
dc.titlePašcieņas, ķermeņa tēla un akadēmisko sasniegumu saistība pusaudžiemen_US
dc.title.alternativeThe relationship between self- esteem, body image and academic achievementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record