Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrovskis, Antonsen_US
dc.contributor.authorŽagars, Aleksandrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:54Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:54Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47291en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30325
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis: Iepazīties ar elektronisko biznesu, tā sastāvdaļām, izpētīt pašreizējo e-biznesa attīstības iespēju potenciālu un mobilās komercijas globālo integrēšanu. Sava pētījuma pamatā tiek apskatītas Eiropas savienības valstis. Izvēloties šī reģiona valstis, autoram ir iespēja apskatīt informācijas tehnoloģiju attīstību, noteikt šķēršļus un integrēšanas tempus dažādos ekonomiskos nosacījumos. Hipotēze: 80% no mobilo telefonu lietotāju apgalvo, ka 2020. gadā mobilie telefoni pilnīgi aizvietos fiziskos naudas makus. Portatīvs, mazs un plaši pieejams instruments kā mobilais tālrunis, sniedz tā lietotājiem iespēju nokļūt internetā jebkurā vietā un laikā. Šī ierīce jau sen netiek lietota pēc tas tradicionālās nozīmes, pateicoties tehnoloģiskajam progresam. Iepazīstoties ar infrastruktūru, esošajām tehnoloģijām, drošību, patērētāju uzvedību un pārējiem aspektiem, kas ir saistīti ar mobilo komerciju, var noteikt, vai mēs pilnībā izmantojam tās priekšrocības un kāda būs tālākā attīstība. Darba noslēguma nodaļā, autors sniedz savu vērtējumu elektroniskā biznesa mobilajam novirzienam, tā esošajam stāvoklim, tendencēm un nākotnes attīstībai, kā arī tā ieviešanas priekšrocībām un šķeršļiem.en_US
dc.description.abstractMain aim of diploma: To geto acquainted with electronic business, its components in order to examine current development of e-business opportunitiens and further potential of mobile commerce global integration. A pillar in this study are focused of European Union countries. Selecting the countries of mentioned abov region, will allow to verify development of information tehnology, barriers and abstacles, within different economical conditions. Hypothesis: 80% of mobile phone users claim that in 2020, mobile phones will completely replace physical wallets. Such simple, mobile and widely available instruments as mobile phone grants for its users link to the whole world, anywhere and anytime. These devices have not been used for their traditional sense , due to development of mobile phones and software. During this work author will acquaint with existing technology, infrastructure, security, consumer trends and barriers, which arise during the usage of electronic business, in order to find an answer to the question, are we taking a full advantage of mobile devices and what would be their next development stage. At the ending chapter author gives his assessment of electronic business mobile model at existing stage, it future development trends and advantages and barriers related to introduction to the wise media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjecte-biznesa,en_US
dc.subjecte-komercija,en_US
dc.subjectinovācijas,en_US
dc.subjectmobilie tālruņi,en_US
dc.titleElektroniskā biznesa attīstība m-biznesa virzienā un nākotnes tendencesen_US
dc.title.alternativeElectronic business development in m-business area and future trendsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record