Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKasprova, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:56Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:56Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47386en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30338
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt Latvijas un Itālijas patērētāja informētības līmeni un attieksmi par korporatīvo sociālo atbildību (KSA), kā arī noskaidrot vai KSA ir pietiekami spēcīgs faktors, kas spētu ietekmēt patērētāja izvēli. Mūsdienās visā pasaulē KSA sāk pievērst ļoti lielu uzmanību, jo ir mainījušies priekšstati par uzņēmuma lomu sabiedrībā. Uzņēmuma darbība var būtiski ietekmēt vides drošību, darbinieku, klientu, sadarbības partneru un citu ieinteresēto pušu dzīves kvalitāti un labklājību. KSA var būt kā moderns instruments, kā piesaistīt ieinteresēto pušu uzmanību un uzlabot savu tēlu, iegūstot lojālus klientus un uzticīgus sadarbības partnerus. Pētījumam tika izmantota kvalitatīvā metode: patērētāju anketēšana Pētījumu rezultāti norāda, ka Latvijā un Itālijā patērētāji nav pietiekoši labi informēti par KSA. Patērētāju izvēli visbiežāk ietekmē cena un produkta kvalitāte, bet visretāk to ietekmē uzņēmuma KSA aktivitātes.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this Bachelor thesis is to explore Latvian and Italian consumers’ awareness and attitudes towards corporate social responsibility (CSR), as well as to find out whether CSR may influence a consumers’ choice. In recent years the popularity of CSR has increased all around the world. In Latvia and Italy it is a rather new concept, nowadays society expects more from company than just profit making. Many experts say that a company with its CSR strategy may increase the welfare of shareholders, employees, customers, business partners and other stakeholders. CSR may be used as a new tool to increase a company’s reputation and therefore gain a more loyal customer and faithful business partner. In this research we used a qualitative method: customer survey The results of the research show that consumers in Latvia and Italy are not sufficiently informed about CSR. The most important factors for consumers are price and quality of products, but CSR as a factor to influence a consumers’ decisions is of least importance.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectKorporatīvā sociālā atbildībaen_US
dc.subjectilgtspējīga attīstībaen_US
dc.subjectpatērētāju uzvedībaen_US
dc.subjectkvalitatīvā pētījuma metodeen_US
dc.titleUzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz patērētāja izvēlien_US
dc.title.alternativeThe influence of company's corporate social responsibility on consumer choiceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record