Show simple item record

dc.contributor.advisorLeitāne, Līgaen_US
dc.contributor.authorSproģis, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:56Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:56Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47394en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30340
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Reklāmas izmantošanas efektivitāte AS Capital”. Šī darba mērķis bija izprast kādi ir reklāmas veidi, ar kuru palīdzību var virzīt jaunu un jau esošu produktu tirgū. Noskaidrot kādus reklāmas veidus pielieto uzņēmums Capital savā darbībā. Darbā tika analizētas Capital uzņēmuma veidotā reklāma konkrētam produktam un kā tā ietekmē patērētāja rīcību. Tika analizēts cik liela uzmanība tiek pievērsta izveidotajai reklāmai. Analizētas tika dažāda veida reklāmas, kas tika izvietotas medijos un sociālajos tīklos, kā arī pašā tirdzniecības vietā. Tika veikta informācijas apkopošana par jaunākajām tendencēm reklāmā, lai palielinātu tās efektivitāti. Pētījuma daļā tika analizēti divi produkti jaunais Iphone 6 un 6 plus kā arī Capital pirmo reizi veidotais planšetdators Capital T10. Darba gaitā tika izteikti piemēri, kā paaugstināt reklāmas efektivitāti, piemēram, veidojot video reklāmas gan vietnē youtube, gan bannerus video veidā. Darba gaitā tiks veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi efektīvākai reklāmas pielietošanai uzņēmumā AS Capital. Darbs sastāv no 63 lpp. 8.tabulas un 17. attēli.en_US
dc.description.abstractWork topic is “Effectiveness of advertisement used in company “Capital””. The aim of the work was to understand what are the forms of advertising, which can be used to push new and existing products in the market. To find out what forms of advertising is used in company Capital. Work analyzes the company Capital created advertisement for a particular product and how it affects consumer behavior. The author analyzes how much attention is paid to advertising. The author analyzes the different types of advertisements that were placed in the media and social networks, as well as store. Was conducted aggregation of information on the latest trends in advertising in order to increase its effectiveness. In the paper author analyzed two products of the new iPhone 6 and 6 plus as well as the Capital for the first time created tablet Capital T10. As work progresses author made examples of how to increase the effectiveness of advertising, such as creating video ads and YouTube, both in the form of video banners. Work will be carried out over the conclusions and puts forward proposals for more effective advertising use in Capital company. The work consists of 63 pages 8 tables and 17 pictures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectreklāmas efektivitāteen_US
dc.subjectcapitalen_US
dc.subjectproduktsen_US
dc.titleReklāmas izmantošanas efektivitāte AS Capital.en_US
dc.title.alternativeEffectiveness of Advertisement used in company Capital.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record