Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorSmiltēns, Kristapsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:57Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:57Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47403en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30342
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Jaunu produktu ieviešana tirgū – Nordea Bank AB Latvijas filiāles piemērs”. Darbā ir analizēti teorētiskie jauna produkta ieviešanas aspekti, veikta banku nozares analīze Eiropas Savienībā un Latvijā, un veikts pētījums par jauna produkta ieviešanu Nordea Bank AB Latvijas filiālē. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskajiem aspektiem, banku nozares analīzi, ekspertu intervijām, banku klientu anketēšanas rezultātiem, analizēt Nordea Bank AB Latvijas filiāles darbības jaunu produktu ieviešanā un sniegt priekšlikumus jaunu produktu ieviešanai nākotnē. Bakalaura darba pētnieciskais jautājums ir – Vai bankām Latvijā ir nepieciešams regulāri tirgū ieviest jaunus produktus? Bakalaura darbā izmantoti 40 informācijas avoti, darba apjoms – 82 lpp. Bakalaura darbā izmantoti 33 attēli, 1 tabula un 3 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor thesis is „New products development – the example of Nordea Bank AB Latvia branch”. The paper analyzes the theoretical aspects of new products development, does an analysis of the banking sectors of the European Union and Latvia, and conducts ar research about new products development in Nordea Bank AB Latvia branch. The aim of the Bachelor thesis is to analyze the process of new products development in Nordea Bank AB Latvia branch and to provide proposals for new product development in the future, based on the analysis of theoretical aspects, banking sectors of European Union and Latvia, expert interviews and a survey of clients of Latvian banks. The research question of the thesis is – Is it necesary to develop new products on a regular basis for Latvian banks? The paper is based on 40 information surces and consists of 82 pages. There are 33 figures, 1 chart and 3 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectProduktsen_US
dc.subjectJauna produkta ieviešanaen_US
dc.subjectBanku nozareen_US
dc.subjectNordea Bank AB Latvijas filiāleen_US
dc.titleJaunu produktu ieviešana tirgū - Nordea Bank AB Latvijas filiāles piemērsen_US
dc.title.alternativeNew products development - example of Nordea Bank AB Latvia branchen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record