Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorZirdziņa, Kristaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:58Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:58Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47518en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30355
dc.description.abstractKrista Zirdziņa. Bakalaura darba tēma: „Globālu zīmolu adaptēšana vietējam tirgum”. Darba mērķis ir izpētīt, kādi faktori globālam zīmolam ir jāņem vērā, izstrādājot mārketinga stratēģiju Latvijas tirgum. Lai sasniegtu darba mērķi, tika veikts pētījums ar mērķi noskaidrot, kādi faktori ietekmē patērētāju attieksmi un uzvedību zīmolu izvēles procesā. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā un otrajā nodaļā apkatīti teorētiskie aspekti par globāla zīmola stratēģijas izveidi, kā arī zīmola būtību, zīmola vērtības veidošanos un tēlu, darba trešā nodaļa ir empīrska. Globāliem zīmoliem, ienākot jaunos tirgos, ir jāstājas pretim izaicinājumiem, kas saistīti ar atšķirīgiem tirgus apstākļiem. Kulturālās atšķirības ir faktors, kas būtiski ietekmē patērētāju vērtības, attieksmi un uzvedību tirgū. Stratēģija, ko zīmols izmanto vienā tirgū, nebūt negarantē panākumus citā, tādēļ globāliem zīmoliem, ienākot jaunos tirgos, ir jāizstrādā tāda mārketinga stratēģija, kas vislabāk spēs apmierināt vietējo patērētāju vajadzības. Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 68 lapaspuses. Darbs sastāv no 23 attēliem, 2 tabulām un 1 pielikuma.en_US
dc.description.abstractKrista Zirdziņa. The topic of bachelor thesis: „Adapting global brands to local market”. The purpose of this study is to research the factors that global brands have to take into consideration when developing marketing strategy for latvian market. In order to reach the purpose of this study, a reaserch was done. The purpose of the research is to find out what factors influence consumer attitude and behavior in the process of selecting brands. The paper consists of three chapters. In the first and second chapter the author analyzes the theoretical aspects of global brand strategies, brand itself, the process of building brand equity and the image of brand, the third chapter is empirical. When global brands enter new markets, they face multiple challanges that differences in markets brings. Cultural differences have a significant impact on consumer values, attitudes and behaviour. The strategy that a brand uses in one particular market does not guarantee success in other markets, therefore, when global brands enter new markets, it is important to develop a marketing strategy that meet customer needs in the best way possible. The amount of this paper is 68 pages, it consists of 23 pictures, 2 tables and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectglokalizācijaen_US
dc.subjectzīmola stratēģijaen_US
dc.subjectanketēšanaen_US
dc.subjectpatērētājsen_US
dc.titleGlobālo zīmolu adaptēšana vietējam tirgum.en_US
dc.title.alternativeAdapting global brands to local market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record