Auto nomas uzņēmuma SIA "KUNDUZ" paplašināšanas projekts
Author
Višņevska, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Auto nomas uzņēmuma SIA "KUNDUZ" paplašināšanas projekts”. Darba mērķis ir sniegt sabiedrībai ar ierobežotu atbildību „KUNDUZ” uzņēmējdarbības paplašināšanās iespējas Mārupes novadā. Paplašinot uzņēmuma saimniecisko darbību un attīstoties nākotnē, uzņēmumā var palielināties gan apgrozījums, gan peļņa, kā arī klientu skaits.
Darba pētījuma ietvaros tiek definētas šādas problēmas: uzņēmēju ne ieinteresētībā; salīdzinošs mazs piedāvājums no esošajiem uzņēmumiem; Mārupes novada attīstības plānā nav plānots attīstīt pakalpojumus, kas saistās ar auto; neveiksmīgs mārketings; uzņēmēju šaubas par pieejamību klientiem. Tālākai analīzei tika izvēlēta viena problēma – salīdzinošs mazs piedāvājums no esošajiem uzņēmumiem.
Problēmas novēršanai autore maģistra darba ietvaros izstrādā projektu, kura ietvaros uzņēmums SIA „KUNDUZ” būvē autoservisu, paplašinot uzņēmuma darbību, kas paver iespēju iegūt lielāku peļņu un palielināt klientu skaitu.
Darbs sastāv no: 281 lappusēm, 17 attēliem, 21 tabulām un 49 pielikumiem. The subject of this master’s thesis is “Enlargement Project of Car Rental Company KUNDUZ Ltd.” The main goal of the thesis is to provide KUNDUZ Ltd. with enlargement options in Mārupe district. By expanding economic activity and development in the future, this enterprise is prone to increase its turnover, as well as its income and number of customers.
Within the framework of the master’s thesis, the following problems have been defined: a lack of interest among businessmen; rather limited offers provided by the existing enterprises; unsuccessful marketing; businessmen doubting their availability to clients; the fact that development plan of Mārupe district does not foresee development of car-related services. A key problem selected for further analysis is the rather limited offers provided by the existing enterprises.
In order to divert the problem, author of the master’s thesis develops a project that envisages how KUNDUZ Ltd. builds a car service, thus expanding the working of enterprise, providing an opportunity of greater profit, and rising number of clients.
The thesis consists of 281 pages, 17 images, 21 charts and 49 attachments.