Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorRudzīte, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:06Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:06Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48864en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30418
dc.description.abstractDarbinieku iesaistīšanās līmenis uzņēmumā šobrīd ir viena no apspriestākajām tēmām pasaules biznesa jomas medijos, kas tiek dēvēts par spēcīgāko konkurences priekšrocību biznesa pasaulē. Korporatīvā sociālā atbildība ir vēl viens temats, kas iegūst ar vien augstāku vērtību uzņēmumu un sabiedrības vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot vai starp šiem diviem aktuālajiem un svarīgajiem faktoriem pastāv būtiska saikne, noskaidrot korporatīvās sociālās atbildības ietekmi uz darbinieku iesaistīšanās līmeni uzņēmuma Accenture Latvijas filiālē un izstrādāt priekšlikumus. Pētnieciskajā darbā iegūtie rezultāti parāda vai korporatīvā sociālā atbildība ir nozīmīgs faktors darbinieku iesaistīšanās līmeņa ietekmēšanā, kā arī dod iespējamos scenārijus citiem uzņēmumiem, kas vēlas ar korporatīvās sociālās atbildības palīdzību ietekmēt darbinieku iesaistīšanās līmeni savā uzņēmumā Darbā ir 96 lapas, 3 galvenās nodaļas, 14 apakšnodaļas, 10 attēli un 14 tabulas.en_US
dc.description.abstractEmployee engagement is one of the most discussed topics in todays business related media, it has been called the strongest competitive advantage in todays business world. Corporate social responsibility is another big topic causing more attention in companies and society. Aim of the thesis is to find whether there is a significant connection between those two factors, clarify corporate social responsibility effects on employee engagement in Accenture Latvia and to make suggestions. Results shown in the research determine corporate social responsibility effects on employee engagement and gives the possible scenarios for other companies, which are planning to rise employee engagement through corporate social responsibility activities. Thesis consist of 96 pages, 3 main chapters, 14 subchapters, 10 pictures and 14 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectKorporatīvā sociālā atbildībaen_US
dc.subjectDarbinieku iesaistīšanāsen_US
dc.subjectStarptauriskās korporācijasen_US
dc.subjectCorporate social responsibilityen_US
dc.titleKorporatīvās sociālās atbildības ietekme uz darbinieku iesaistīšanās līmeni starptautiskajās korporācijāsen_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility effects on employee engagement level in international corporationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record