Show simple item record

dc.contributor.advisorTabuns, Aivarsen_US
dc.contributor.authorOkružnova, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:29Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:29Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48937en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30682
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt, kādiem “Facebook” sociālā tīkla vietnes profilā publicēto ziņu satura un formas elementiem ir statistiski nozīmīgā ietekme uz tādām lasītāju reakcijām kā ziņu “patikšana”, “pārpublicēšana” un “komentēšana”. Darba teorētiskā bāze sastāv no tīkla sabiedrības koncepcijas pārskata, informācijas pārslodzes un lasīšanas transformācijas jautājumu apskata, īsa teorētiska ieskata jautājumā kas ir sociālie tīkli. Empīriskā bāze sastāv no lasītāju reakcijas novērtējuma un “Facebook” vietnes redzamības algoritma apskata. Pētījuma rezultātā tika noteikti vairāki statistiski nozīmīgie satura un formas elementi. Darba nobeigumā ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of this Master thesis is to explore what kind of content elements in Facebook communication has an influence on such readers’ reactions as “like”, “share”, “comment”. The theoretical frame is based on a network society concept overview, information overload problem and reading patterns transformation overview, as well there is a short overview about social network environment’ specifics. There is an outline of available options of readers’ reactions analysis in digital environment, and Facebook visibility algorithm overview in empirical part of paper. The results shows statistically significant content elements for each of readers’ reaction. The conclusions and proposals part placed in the end of this paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.subjecttīkla sabiedrībaen_US
dc.subjectinformāciju pārslodzeen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectsociālie tīklien_US
dc.subjectsatura elementien_US
dc.titleLasītāju reakcijas uz korporatīvajā sociālajā tīklā publicētā satura elementiemen_US
dc.title.alternativeReaders' reactions to corporate social network content published elementsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record