• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jauno mediju platformu konkurētspēja auditorijas vajadzību apmierināšanā: portālu lsm.lv un skaties.lv analīze

Thumbnail
View/Open
309-50254-Reinholds_Andris_ar12133.pdf (1.513Mb)
Author
Reinholds, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Mūsdienās interneta mediju lietojums strauji pieaug, tāpēc lineārās vides mediji cenšas iekarot savas pozīcijas šajā vidē. Īsā laika periodā Latvijā ir parādījušies divi lineārās vides satura agregātori, kas darbojas digitālajā vidē. Minētā parādība liek domāt par šo mediju potenciālu apmierināt plašāku auditorijas vajadzību spektru un potenciālu kukurētspēju šo vajadzību apmierināšanā.. Bakalaura darba „Jauno mediju platformu konkurētspēja auditorijas vajadzību apmierināšanā: portālu lsm.lv un skaties.lv analīze” mērķis ir uzzināt, par kādām auditorijas vajadzībām konkurē multimediālās platformas Lsm.lv un Skaties.lv un vai abas platformas var līdzāspastāvēt mediju tirgū. Darba teorētiskais ietvars veidots izmantojot mediju ekonomikas, nišas, repertuāra, apmierinājuma un lietojuma teorijas. Empīriskā daļa sevī ietver dziļas intervijas ar auditorijas pārtstāvjiem, ekspertiem, sekundāro datu analīzi. Rezultātā izdarīti secinājumi par Lsm.lv un Skaties.lv portālu konkurētspēju auditorijas vajadzību apmierināšanā.
 
Nowdays, internet media usage is growing rapidly, therefore linear media is trying to get into this new environment. Whithin a short period of time, two linear media content producers have started to emerge in digital media. This phenomenon suggests new ideas about audience’s needs and mutual competition. Goal of this bachlor thesis „Competitiveness of new media platforms in meeting audience needs: lsm.lv and skaties.lv portal analysis” is to understand audience needs about multimedia platforms and to find out if these platforms can compete satisfying audience’s needs. The theoretical framwork is built upon media economy, uses and gratifications, media repertoires, media competition and coexistence. The emirical part includes in-depth interviews and secondary data analysis, which allowed to draw conclusions about Lsm.lv and Skaties.lv portal competitiveness satisfying audience’s needs.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30690
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV