Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorJakovele, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:31Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50307en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30695
dc.description.abstractBakalaura darba tēma „ISIC” zīmola atpazīstamība jauniešu auditorijā un komunikācijas aktivitāšu vērtējums. Darba mērķis ir noskaidrot kāda ir „ISIC” kartes, zīmola atpazīstamība jauniešu vidū Latvijā. Darbā tika izvirzīta pētnieciskā problēma– „ISIC” zīmola atpazīstamību Latvijas jauniešu (vecumā no 13 līdz 25 gadiem) vidū šobrīd ir pārāk zema. Darba teorētiskā daļa ietver mārketinga jēdzienu un tā pielietojumu un mārketinga komunikāciju. Tiek apskatītas arī teorijas, kas saistītas ar zīmolu, tā tēlu, veidiem un zīmola identitāti, kā arī teorija par jauniešu auditoriju un tās īpatnībām. Bakalaura darbā tiek secināts, ka „ISIC” zīmola atpazīstamība jauniešu vidū ir pietiekama un komunikācijas stratēģija tādejādi ir veiksmīga, kā arī komunikācijas aktivitātes tiek vērtētas pozitīvi. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī no secinājumiem un pielikumiem.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis „ISIC” brand recognition by young audience and communication activities rating. The objective of the work is to find out what is "ISIC" cards, brand recognition among young people in Latvia. Work was put into the research problem, "ISIC" brand recognition among young people in Latvia currently (from 13 to 25 years old)is too low. The theoretical part of the work includes marketing concept and its applications and marketing communications. The theory is also associated with the brand, its image, and brand identity as well as the theory of the young audience and its characteristics. Bachelor work concludes that "ISIC" brand recognition among young people are inadequate and communication strategy thus is successful, as well as communication activities are rated positively. Bachelor's work consists of a theoretical part, methodological and empirical parts, as well as the conclusions and annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subject„ISIC”en_US
dc.subjectjauniešien_US
dc.subjectzīmola atpazīstamībaen_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectkomunikācijas aktivitātesen_US
dc.titleISIC zīmola atpazīstamība jauniešu auditorijā un komunikācijas aktivitāšu vērtējumsen_US
dc.title.alternativeISIC brand recognition by young audience and communication activities ratingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record