• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Lattelecom" komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos "Facebook" un "Twitter"

Thumbnail
View/Open
309-50320-Stumbre_Silvija_ss12122.pdf (1.560Mb)
Author
Stumbre, Silvija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs par uzņēmuma “Lattelecom” komunikāciju ar klientiem sociālajos tīklos “Facebook” un “Twitter” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un veiktajā pētījumā tiek pierādīts, ka sociālie mediji kalpo kā instruments saziņai ar uzņēmuma klientiem paralēli citiem komunikācijas kanāliem, kas šo funkciju nodrošina. Bakalaura darba galvenā teorētiskā pieeja ir zīmola attiecību veidošana ar klientiem caur sociālajiem medijiem un to izmantošana saziņā ar tiem. Darba pētnieciskajā daļā tiek aprakstīta veiktā kontentanalīze sociālajos tīklos “Twitter” un “Facebook”, veikts eksperiments, kura mērķis ir papildināt kontentanalīzē veiktos secinājums par “Lattelecom” sniegtajām atbildēm, kā arī intervija ar “Lattelecom” pārstāvi par sociālo tīklu komunikācijas pamatprincipiem.
 
Bachelor thesis about company “Lattelecom” communication with clients in social media sites “Facebook” and “Twitter”” consists of theoretical, methodological and empirical parts and the research proves that social media is an instrument that helps to communicate with company clients amongst other communication channels, which provide this function. Thesis main theoretical approach is how brands create relationships with its clients through social media and how company uses social media to do that. In the research there is a description of content analysis in social media sites “Twitter” and “Facebook”, also, there is an experiment , with main goal to supplement the conclusions about the content analysis about “Lattelecom” given responses and also an interview with “Lattelecom” representative about social media guidelines.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30699
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV