Komunikācija sociālajos medijos: Dailes un Latvijas Nacionālā teātra piemēri
Autor
Siliņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba „Komunikācija sociālajos medijos: Dailes un Latvijas Nacionālā teātra piemēri” mērķis ir noskaidrot, kāda ir Dailes un Latvijas Nacionālā teātra īstenotā komunikācija sociālajos medijos, kā arī, cik liela nozīme kultūras iestāžu komunikācijai tajos ir šobrīd, kā arī, kāds par to ir auditorijas vērtējums.
Teorijas daļā apskatīti tādi teorētiskie aspekti kā kultūras organizāciju mārketinga komunikācija, kā arī komunikācija sociālajos medijos.
Darbā lietotas kvalitatīvās un kvantitatīvās pētniecības metodes. Daļēji strukturētās intervijas, lai noskaidrotu abu teātru īstenoto komunikāciju sociālajos medijos. Savukārt kontentanalīze un anketēšana, lai izpētītu abu teātru sociālo mediju saturu, kā arī noskaidrotu patērētāju viedokli par teātru komunikāciju sociālajos medijos. The subject of the Bachelor’s thesis is „Communication through social media: examples of Dailes teātris and Latvijas Nacionālais teātris”. The purpose of the work is to find out and come up with conclusions for implemented communication of Dailes teātris and Latvijas Nacionālais teātris in social media, as well as to find out what is the role of such communication. The audiences’ evaluation of social media communication of theaters has also been carried out.
Theoretical part includes theoretical aspects about marketing communication of cultural organisations and their communication within social media.
Methodology is qualitative and quantitative research methods. The Author has also carried out partially structured interviews that gives an insight about the communication of theaters in social media. To complete qualitative research about the content of theaters in social media, the Author has performed content analysis and surveys, too.