Show simple item record

dc.contributor.advisorRaita, Līvaen_US
dc.contributor.authorMačane, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50400en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30705
dc.description.abstractBakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt auditorijas attieksmi par zīmolu īstenoto komunikāciju. Darba ietvaros tika analizēta zīmolu komunikācija sociālajos medijos facebook.com, instagram.com un twitter.com laika posmā no 2015.gada 1.janvāra līdz 31.martam. Darbā apkopota teorijas par zīmola un zīmolvedības jēdzienu definējumu, zīmolu identitāti un tēlu, sociālo mediju nozīmi un integrēto mārketinga komunikāciju. Metodoloģiskajā daļā apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Darbā izmantota gadījumu analīze, kurā pētīti „Nike”, „Adidas” un „Puma” gadījumi. Darba pētnieciskajā daļā aprakstīti iegūtie rezultāti, kuros noskaidroti un analizēti sporta preču zīmolu komunikācijas paradumi un nozīme, kā arī auditorijas attieksme. Darbu veido teorētiskā, metodoloģiskā un pētnieciskā daļa, kā arī secinājumi un pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe bachelor's thesis “Evaluation of athletic product brands communication by social media user’s: “Nike”, “Adidas”, “Puma” case” aims to clarify and analyze the patterns and importance of brand communication, as well as to assess the audience's attitude towards brand communication. Within the framework of this research the brand communication in social media facebook.com, instagram.com and twiter.com was analyzed during the period from 1st January to 31st March in 2015. In theory terms brand and branding, its definition, brand identity and image, the importance of social media and integrated marketing communication were critically discussed. Methodology was made to support the research. In the framework of the thesis a case study methodology was used, which investigated “Nike”, “Adidas” and “Puma” cases. In the research part the summary of obtained results is given in detail, which identified and analyzed habits and importance of communication of athletic product brands, as well as attitudes of the audience. Bachelor's thesis contains theoretical part, methodology, study results and conclusion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectzīmola tēlsen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.subjectNikeen_US
dc.subjectAdidasen_US
dc.titleSporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījumsen_US
dc.title.alternativeEvaluation of athletic product brands communication by social media user’s: “Nike”, “Adidas”, “Puma” caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record