Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorZaporožčenko, Jutaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50410en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30707
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir par dzīves stila modeļu atveidojumu auto zīmolu Lexus un Volkswagen (2013-2015) video reklāmās. Pēc noteiktiem kritērijiem analīzei atlasītas 40 video reklāmu vienības. Galvenais pētniecības jautājums ir, kā patērētāju identifikācija ar noteiktu dzīves stila modeli tiek izmantota auto reklāmās. Tas tika analizēts, balstoties uz teoriju par reklāmu, tās ietekmi un veidu, kā šī ietekme atveidota ar noteiktu patērētāju dzīves stilu. Pētījumā izmantotas jauktās kontentanalīzes, vizuālās semiotikas analīzes un fokusa grupas metožu kombinācija, ar kuru palīdzību ir atklāts, kādi dzīves stili tiek atveidoti abās auto zīmolu reklāmās, kādā veidā tie tiek atainoti un kuram no atainotiem dzīves stilam Latvijas sabiedrībai ir lielāks atbalsts.en_US
dc.description.abstractThis Bachelor thesis explores lifestyle model representation in Lexus and Volkswagen car brand (2013-2015) commercials. Forty video ad units were selected for the analysis according to pre-defined criteria. The main research question is how consumers identification with certain life-style model is used in car advertisements. The analysis was done using advertising theory, its impact and way how this impact represents certain consumer life-style. For study was used mixed content analysis, visual semiotic analysis and focus group discussion. This combination of methods was used to reveal what life styles were pictured in car brands advertising and which of them find more support in Latvian society.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectdzīves stilsen_US
dc.subjectreklāmas ietekmeen_US
dc.subjectvideo komunikācijaen_US
dc.subjectVALS segmentācijaen_US
dc.titleDzīvesstila modeļu atveidojums auto zīmolu "Lexus" un "Volkswagen" (2013-2015) video reklāmāsen_US
dc.title.alternativeLifestyle model representation in "Lexus" and "Volkswagen" car brand (2013-2015) commercialsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record