Interneta ziņu un izklaides portāls "skaties.lv": lietošanas paradumi dažādās auditorijās
Author
Ulme, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Interneta ziņu un izklaides portāls „skaties.lv”: lietošanas paradumi dažādās auditorijās” mērķis ir noskaidrot, kā auditorijas dalībnieki ir sākuši lietot interneta portālu skaties.lv, kā arī kādas vajadzības tiek apmierinātas un kādi ir šī medija lietošanas paradumi. Darba pētījuma objekts ir portāla skaties.lv auditorija un šī medija saturs. Kā darba pētnieciskā problēma ir izvirzīts jautājums: kas piesaista auditoriju interneta medijam skaties.lv, ar ko tas atšķiras no esošajiem portāliem vai līdzīgām televīziju mājaslapām. Darbā izmantota teorija par medijiem digitālajā laikmetā, mediju auditorijām, un lietojuma un apmierinājuma teorija. Pētījuma metodes ir sekundāro datu analīze, daļēji strukturētas intervijas un etnogrāfiskā pieeja. The aim of bachelor thesis „Internet news and entertainment portal "skaties.lv": habits of use in different audiences” is to find out how audience members have started to use internet portal skaties.lv, what kind of needs they gratify and what are the habits of use of skaties.lv. Research objects are audience and content of skaties.lv. The research problem raises question: what attracts audiences to internet media skaties.lv, what are its differences if compared with other portals or similar television websites. The theoretical basis of this bachelor thesis includes theory of media in digital age, audiences of media, and uses and gratifications theory. Secondary data analysis, semi-structured interviews and ethnographic study are the methods used in the empirical research.